شاخص بورس امروز و یک هفته اخیر را در اینجا ببینید


شاخص بورس امروز و یک هفته اخیر را در اینجا ببینید

رکنا اقتصادی: وضعیت بورس اوراق بهادار تهران از روز شنبه تا چهارشنبه را در این خبر ببینید.

به گزارش رکنا، اخبار مهم بورسی امروز و یک هفته اخیر را در ادامه بخوانید و بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید.

صف های فروش سنگین بورس امروز را منفی کرد + نمادها

شاخص بورس امروز و یک هفته اخیر را در اینجا ببینید

شاخص بورس امروز و یک هفته اخیر را در اینجا ببینید

شاخص کل بورس امروز قرمز شد و با افت بیش از 14 هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و 982 هزار واحد قرار گرفت.

بازار چهارمین روز کاری هفته را را با افت آغاز کرد و حتی اخباری مبنی بر آزادسازی قیمت خودرو که روز گذشته کمی نمادهای خودرویی را با رشد همراه کرد هم نتوانست بورس امروز را مثبت کند.

شاخص کل بورس اوراق بهادار امروز سه شنبه 24 مرداد ماه 1402 با افت 14هزار و 568 واحدی به یک میلیون و 982 هزار واحد رسید و همچنان در فتح کانال 2 میلیونی ناکام مانده است.

شاخص کل هم‌ وزن نیز با افت 7 هزار و 167 واحدی به ارتفاع 689 هزار واحد رسید و تا این لحظه نتوانسته است به کانال 700 هزار واحدی وارد شود.

گفتنی است 7 نماد فملی، خودرو، فولاد، وبملت، خساپا، شپنا و شتران بیشترین اثر منفی را بر بورس امروز گذاشتند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار دیروز مورخ 21 مرداد ماه 1402، مبلغ 4 هزار میلیارد و 100 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ ها در روز گذشته حدود 30 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار دیروز 188 نماد در محدوده مثبت و 222 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 151 نماد در محدوده مثبت و 157 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

گزارش روزانه بورس23 مرداد

بازار سومین روز کاری هفته را اگرچه متعادل آغاز کرد اما رفته رفته با توجه به اخباری که پیرامون آزادسازی قیمت خودرو در رسانه ها منتشر شد، با افزایش تقاضا روبرو شد. البته گفتنی است در ساعات پایانی بازار شاهد افزایش عرضه در بازار بودیم.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 9هزار واحدی به 1 میلیون و 997 هزار واحد رسید و همچنان در فتج کانال 2 میلیونی ناکام ماند، همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی 4500 واحدی به ارتفاع 696 هزار واحد رسید و نتوانست به کانال 700 هزار واحدی وارد شود.

گفتنی است سه نماد «فملی»، «شپنا» و «شبندر» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «صبا» و «خاور» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شهر»، «خگستر» و «خودرو» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فن افزار»، «نیان» و «عالیس» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 21 مرداد ماه 1402، مبلغ 4 هزار میلیارد و 100 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 30 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز 188 نماد در محدوده مثبت و 222 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 151 نماد در محدوده مثبت و 157 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

شاخص بورس امروز هم به ریزش خود ادامه داد + نمادها

شاخص بورس امروز و یک هفته اخیر را در اینجا ببینید

شاخص بورس امروز و یک هفته اخیر را در اینجا ببینید

شاخص بورس امروز یکشنبه 22 مرداد ماه 1402 هم با ریزش شاخص آغاز به کار کرد.

بازار سهام دومین روز کاری هفته در پی وضعیت بورس روز گذشته و تحت تاثیر اخبار تبادل زندانی ها و آزاد شدن پول های بلوکه شده که منجر به کاهش نرخ ارز در بازار غیر رسمی شد، با فشار عرضه آغاز کرد.

شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 6 هزار و 20 واحدی به 1 میلیون و 983 هزار واحد رسید و همچنین شاخص کل هم‌ وزن نیز با ریزشی 3 هزار و 732 واحدی به ارتفاع 690 هزار واحد رسید و به ارتفاع 690 هزار واحد رسید.

گفتنی است 6 نماد خودرو، خساپا، اخایر، فارس، فولاد و خزامیا بیشترین اثر منفی و نماد شیران بیشترین اثر مثبت را بر بورس امروز گذاشتند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار دیروز مورخ 21 مرداد ماه 1402، مبلغ 4 هزار میلیارد و 700 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ ها روز گذشته حدود یک میلیارد و 100 میلیون تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار دیروز 46 نماد در محدوده مثبت و 366 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 66 نماد در محدوده مثبت و 262 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

سقوط 47 هزار واحدی شاخص کل

بازار سهام اولین روز کاری هفته را متاثر از اخباری که پیرامون تبادل زندانی ها در رسانه ها منعکس شد و منجر به کاهش نرخ ارز در بازار غیر رسمی شد، با فشار عرضه آغاز کرد و رفته رفته به فشار عرضه ها افزوده شد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 47 هزار واحدی به 1 میلیون و 989 هزار واحد رسید و کانال 2 میلیون واحدی را از دست داد، همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی 20 هزارواحدی به ارتفاع 693 هزار واحد رسید و کانال 700 هزار واحدی را از دست داد.

گفتنی است سه نماد «فملی»، «فولاد» و «فارس» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «وسپهر»، «آریا» و «خاور» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شهر»، «خگستر» و «شستا» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «نیان»، «دی» و «فن افزار» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 21 مرداد ماه 1402، مبلغ 4 هزار میلیارد و 700 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود یک میلیارد و 100 میلیون تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز 46 نماد در محدوده مثبت و 366 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 66 نماد در محدوده مثبت و 262 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

صف سنگین فروش نمادها باعث ریزش شدید شاخص بورس اولین روز هفته شد + نمادها

شاخص بورس امروز و یک هفته اخیر را در اینجا ببینید

شاخص بورس امروز و یک هفته اخیر را در اینجا ببینید

شاخص کل بورس اولین روز هفته را با افت بیش از 30 هزار واحد آغاز کرد و در آستانه از دست دادن کانال دو میلیون واحد قرار گرفت.

بازار سهام اولین روز کاری هفته را با افت شدید آغاز کرد و در آستانه از دست دادن کانال دو میلیون هزار واحد قرار گرفت.

شاخص کل بورس اوراق بهادار امروز شنبه 21 مرداد ماه 1402 با ریزشی 31 هزار و 353 واحدی به 2 میلیون و 5 هزار واحد رسید، همچنین شاخص کل هم‌ وزن نیز با ریزشی 14 هزار و 247 واحدی به ارتفاع 698 هزار واحد رسید.

گفتنی است 7 نماد فولاد، فملی، شستا، اخایر، خودرو، شپنا و تاپیکو بیشترین اثر منفی را بر بورس امروز داشتند.

اعلام توافق صورت گرفته برای آزادسازی پول های بلوکه شده کره جنوبی طی روز گذشته، منجر به ریزش قیمت دلار شد و این خبر به نظر می رسد بر بورس امروز و نمادهای خودرو و نمادهای اثرگذار دیگر بازار شد. در بین نمادهای خودرویی، ایران خودرو جزو اولین نمادهایی است که بیشترین اثر منفی را بر بورس امروز گذاشتند.


شاخص بورس امروز و یک هفته اخیر را در اینجا ببینید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق