عاشقانه های «بچه های عاشورا» روایت می شود


عاشقانه های «بچه های عاشورا» روایت می شود

نمایش«بچه های عاشورا« به کارگردانی پارسا پولادوند و نویسندگی منوچهر اکبرلو ۳ شب پایانی هر هفته به مدت ۷ هفته در تماشاخانه مبارک فرهنگسرای بهمن، روی صحنه می رود.

به گزارش خبرگزارری شبستان به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن؛ نمایش«بچه های عاشورا« به کارگردانی پارسا پولادوند و نویسندگی منوچهر اکبرلو 3 شب پایانی هر هفته به مدت 7 هفته در تماشاخانه مبارک فرهنگسرای بهمن، روی صحنه می رود.

رضا شادالویی تهیه کننده نمایش بچه های عاشورا درباره چگونگی و زمان اجرای این نمایش گفت: این نمایش درباره اهمیت دادن به موضوع صلح، دوستی، اتحاد و همبستگی بین نوجوانان با تاکید بر مضامین اخلاقی در قالب داستانی است که ماجرای آن از برپایی مراسم تعزیه و عزاداری بچه های دو محله، به نمایش درآمده است.

وی ادامه داد: نمایش «بچه های عاشورا» با همکاری پژواک هنر ایرانیان از 18 مرداد تا ۲۴شهریور ماه روزهای چهارشنبه‌، پنجشنبه و جمعه از ساعت 18:30 تا 19:30 ویژه گروه سنی بالای 8 سال در تالار مبارک فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

شادالویی ‌‌درباره محتوای این نمایش گفت: در نظر داریم با استفاده از اجزای اصلی نمایش، موسیقی، حرکت، نور، صدا، طراحی لباس و... و برای برقراری ارتباط با مخاطب فضایی معنوی، دلنشین و جذاب را ترسیم کنیم.

تهیه کننده بچه های عاشورا در پایان تصریح کرد: ما معتقدیم باید درباره واقعه عاشورا به زبان گویای هنر به ویژه تئاتر صحبت کرد و به جرات شاید بتوان گفت جزء گروهایی هستیم که نمایش عاشورایی ویژه کودکان و نوجوانان را تولید کرده و به آن افتخار می کنیم که در این دستگاه معظم، نقش کوچکی ایفا کرده ایم.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است:گم شدن «علامت تکیه » بچه های محله پایین و پیدا شدن آن در تکیه محله بالا؛ منجر به این می شود که بچه ها درصدد هستند تا «علامت» تکیه شان را پس بگیرند و ...

عموم علاقه مندان، مدارس، ارگان ها و. می توانند جهت هماهنگی و تهیه بلیط با تخفیف نیم بهاء به شماره 09101938630 در تمام پیام رسان های عمومی پیام دهند.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...