تاریخ سازی به سبک شاگردان مداح/ برنامه روز پایانی تکواندو


تاریخ سازی به سبک شاگردان مداح/ برنامه روز پایانی تکواندو

رقابتهای تکواندو در بازیهای دانشجویان جهان در حالی فردا جمعه با برگزاری مسابقات بخش تیمی به پایان می رسد که بانوان ایران با کسب سه مدال رنگارنگ دست به کار بزرگی زدند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی تکواندو بانوان ایران در رقابت‌های یونیورسیاد چین با کسب سه ۳ مدال رنگارنگ بهترین نتیجه خود را در تاریخ این مسابقات ثبت کرد. تکواندو ایران ۹ سال قبل و در یونیورسیاد جهانی ۲۰۱۵ دانشجویان کره جنوبی توسط اکرم خدابنده و با هدایت مینو مداح موفق به کسب مدال طلا شده بود. و امروز ناهید کیانی ملی پوش وزن ۵۳- کیلوگرم در چنگدو چین موفق شد این مدال طلای ارزشمند را تکرار کند.

علاوه بر کیانی، تیم بانوان ایران توسط آناهیتا توکلی در وزن ۷۳+ کیلوگرم و نرگس میرنوراللهی در وزن ۶۲- کیلوگرم صاحب یک مدال نقره و یک برنز شد تا بهترین نتیجه تاریخ تکواندو بانوان در این رقابت‌های چین ثبت شود.

برنامه روز پایانی مسابقات تکواندو

رقابت‌های تکواندو در سی و یکمین دوره یونیورسیاد جهانی دانشجویان فردا جمعه با برگزاری مسابقات بخش تیمی به پایان می‌رسد و طی آن تیم‌های بانوان و آقایان کشورمان به دیدار رقبای خود می‌روند. شاگردان مینو مداح در تیم بانوان با ترکیب ناهید کیانی، ملیکا میرحسینی، کوثر اساسه و زهرا پوراسماعیل در اولین دیدار به مصاف برزیل می‌رود و در صورت برتری با چین دیدار می‌کنند. در این بخش ۱۲ تیم حضور دارند.

در گروه مردان که ۱۶ تیم شرکت کرده اند، آذربایجان اولین حریف شاگردان بیژن مقانلو خواهد بود و در ادامه تیم کشورمان به دیدار برنده الجزایر و هند می‌رود. علیرضا حسین پور، میرهاشم حسینی، مهران برخورداری و آرین سلیمی چهار عضو تیم کشورمان در این رقابت‌ها هستند.

تیم ملی تکواندو ایران در بخش انفرادی کیوروگی، صاحب ۴ مدال طلا توسط مهدی حاجی موسایی، علیرضا حسین پور، میرهاشم حسینی و ناهید کیانی، ۲ مدال نقره توسط آناهیتا توکلی و آرین سلیمی و ۲ مدال برنز توسط مهران برخورداری و نرگس میرنوراللهی شد. همچنین تیم پومسه کشورمان هم ۴ مدال برنز در این مسابقات به دست آورد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک