باید در انفرادی بهتر نتیجه می گرفتیم/ به اهداف خود رسیدیم


باید در انفرادی بهتر نتیجه می گرفتیم/ به اهداف خود رسیدیم

سید شهرام هروی گفت: در کومیته تیمی عملکرد تحسین برانگیزی داشتیم، ولی در رقابتهای انفرادی انتظارات ما برآورده نشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرمربی تیم ملی کاراته ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: برای این مسابقات دو هدف مهم داشتیم، هدف اول کسب نتایجی بهتر از دوره قبل و هدف دوم تکرار طلای کومیته تیمی بود. در مجموع به هر دو هدف خود در مالزی رسیدیم.

وی افزود: پیش بینی خودمان کسب حداقل ۳ مدال طلا در بخش انفرادی بود که این امر محقق نشد. تمام اعضای تیم ملی حاضر در مسابقات قهرمانی آسیا بعد از مسابقات قهرمانی کشور و دو مرحله انتخابی شفاف راهی این رقابت‌ها شدند و توانایی کسب بهترین مدال‌ها را داشتند اما این امر محقق نشد. در مجموع باید نتایج تیم ملی در بخش انفرادی بهتر از این می‌شد. نیاز است تلاش خود را بیشتر کنیم تا در مسابقات آتی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

هروی که با روابط عمومی فدراسیون کاراته گفتگو می‌کرد ادامه داد: در کومیته تیمی نمایش ملی پوشان جوان ما تحسین برانگیز بود. نقطه عطف عملکرد آنها برابر تیم اردن بود و در شرایطی که دو بر صفر از حریف عقب بودند توانستند ۳ بر ۲ پیروز شوند و به دیدار نهایی راه پیدا کنند. در مبارزات فینال نیز موفق شدیم از سد قزاقستان عبور کنیم تا فاصله خود را با این تیم نشان دهیم.

هروی درباره زمان شروع اردوهای تیم ملی برای بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان نیز گفت: دور جدید تمرینات تیم ملی از روز دوشنبه آغاز می‌شود. ما تا قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی اردوهای خود را به صورت مرتب پیگیری و تلاش می‌کنیم نقاط ضعف را به حداقل برسانیم تا با آمادگی کامل آماده حضور در بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان شویم. در حال حاضر بزرگترین مشکل تیم ملی شرایط نامساعد خوابگاه نصرت است. شرایط و امکانات این خوابگاه مناسب نیست تا جایی که در برخی اتاق‌ها نزدیک به ۸ ورزشکار در کنار یکدیگر حضور دارند. در کنار این مسئله خرابی سیستم سرمایش نیز برای تیم‌های ورزشی مشکل ساز است.

سرمربی تیم ملی کومیته مردان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش این مشکل را برطرف کنند تا ملی پوشان کاراته بدون دغدغه تمرینات خود را برای بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان دنبال کنند. کاراته همیشه از رشته‌های مدال آور کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی بوده و امیدواریم در این دوره نیز افتخارات گذشته را تکرار کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش‌های رزمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهنوش بختیاری طلاق خود را تکذیب کرد+عکس