تأکید امام رضا(ع) بر مزد کارگرها


تأکید امام رضا(ع) بر مزد کارگرها

کتاب «مزد کارگرها» از مجموعه «سلام بر گل نجمه» به قلم سیدسعید هاشمی و تصویرگری اکرم‌سادات میرتوانا است که انتشارات به‌نشر آن را منتشر کرده است.

تأکید امام رضا(ع) بر مزد کارگرها
به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «مزد کارگرها» از مجموعه «سلام بر گل نجمه» نوشته سیدسعید هاشمی و تصویرگری اکرم‌سادات میرتوانا است که کتاب‌های پروانه (کودک و نوجوان انتشارات به‌نشر) آن را منتشر کرده است.

زندگی با برکت و زیبای امام رضا(ع) پر از نکته‌های آموزنده است که مطلع‌شدن از آنها بویژه برای کودکان می‌تواند جذاب و مفید باشد. مجموعه «سلام بر گل نجمه» سعی می‌کند با قصه‌های خود این نکات را به کودکان نشان دهد. در این مجموعه، نویسندگان متعددی قصه‌های زیبایی نوشته‌اند که درباره زندگی امام رضا(ع) است.

داستان «مزد کارگرها» به داستانی از کار کردن کارگرها در خانه امام رضا(ع) اشاره دارد. امام در این داستان به طی کردن مزد کارگر قبل از شروع کار تأکید دارد. در این ماجرا همچنین به مهربانی امام رضا(ع) و عیادت او از بیماران اشاره دارد.

در بخشی از متن کتاب می‌خوانیم:
«آن روز بعدازظهر با امام رضا(ع) رفته بودیم عیادت یکی از دوستان. دوستمان وقتی امام رضا(ع) را همراه من دید، هم تعجب کرد، هم خوش‌حال شد. فکر نمی‌کرد امام شیعیان به‌دلیل بیماری او این‌همه راه بیاید.»

این کتاب در ۲۳ صفحه مصور رنگی، با شمارگان دو هزار نسخه و به بهای ۲۵ هزارتومان از سوی انتشارات به‌نشر منتشر شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عشق دوست