تیم ملی کاراته بانوان می توانست قهرمان آسیا شود


تیم ملی کاراته بانوان می توانست قهرمان آسیا شود

مربی تیم ملی کاراته بانوان با بیان اینکه این تیم عملکرد خوبی در مالزی داشت، گفت: اگر برخی مشکلات نبود، می‌توانسنیم عنون قهرمانی را در بالاترین سطج قاره کهن کسب کنیم.

مربی تیم ملی کاراته بانوان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: سطح فنی این دوره مسابقات قهرمانی آسیا واقعاً بالا بود، مدعیان اصلی آسیا پس از حضور در چند مرحله کاراته وان با تدارک مناسب و بهترین شرایط پای به این مسابقات گذاشته بودند و شاهد رقابت‌های سطح بالایی بودیم. این مسابقات نشان داد که کشورهای مختلف سرمایه گذاری خوبی روی کاراته داشته اند.

وی ادامه داد: تیم‌های مدعی مسابقات تدارکاتی متعددی را پیش از حضور در این دوره از رقابت‌ها تجربه کرده بود، بر خلاف کشورهای مدعی، تیم ایران از سال گذشته و حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تا این دوره از رقابت‌ها در هیچ رویداد تدارکاتی شرکت نداشت و این موضوع روی عملکرد فنی تیم تأثیرگذار بود. در چنین شرایطی تیم ملی کاراته بانوان با عملکرد قابل قبول مدال‌های با ارزشی کسب کرد.

زنگنه افزود: در کومیته بانوان شش مدال طلا را شش کشور مختلف کسب کردند. تیم ما توانایی کسب طلای دوم آن هم در بخش کومیته تیمی را داشت تا عنوان قهرمانی را در بخش بانوان کسب کند، ولی برخی مشکلات از جمله مصدومیت مبینا حیدری به تیم لطمه زد. بدون شک اگر حیدری را داشتیم طلای با ارزش کمیته تیمی را تصاحب می‌کردیم.

مربی تیم ملی بانوان با اشاره دوباره به عملکرد بانوان کاراته کا افزود: نگاه کلی به این نتایج راضی کننده بود و به لحاظ فنی هم عملکرد خوب بود، هر چند می‌توانست خیلی بهتر باشد ولی باید در برخی اوزان مانند ۶۸- کیلوگرم و ۶۸+ کیلوگرم بازنگری داشته باشیم. باید دلیل شکست نمایندگان کشورمان در این دو وزن را بررسی کرده و برای رفع نقاط ضعف اقدام کنیم.

زنگنه در پایان گفت: برنامه بعدی تیم ملی بازی‌های آسیایی است که اهمیت ویژه ای برای ورزش کشور دارد. به همین منظور برنامه‌های تیم ملی بعد از چند روز استراحت از سر گرفته خواهد شد. حضور برخی کاراته کاها در تورنمنت بلاروس و یک اردوی مشترک در چین خواهیم داشت که خیلی می‌تواند روی کار فنی کاراته کاها تأثیر گذار باشد. با تلاش بیشتر و آمادگی بالاتر در مسیر موفقیت در بازی‌های آسیایی حرکت حرکت خواهیم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش‌های رزمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیسی دستور داده تا 3 میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود