تشکیل جلسه قرارگاه پیگیری اجرای فرامین رهبری در قوه قضائیه


تشکیل جلسه قرارگاه پیگیری اجرای فرامین رهبری در قوه قضائیه

بیست و چهارمین جلسه قرارگاه پیگیری اجرای فرامین و سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب در قوه قضائیه به ریاست معاون اول قوه قضائیه و با حضور جمعی از معاونان و مسئولان قوه قضائیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بیست و چهارمین جلسه قرارگاه پیگیری اجرای فرامین و سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب در قوه قضائیه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق معاون اول قوه قضائیه و با حضور جمعی از معاونان و مسئولان قوه قضائیه برگزار شد.

در این جلسه بیانات مقام معظم رهبری در هفته قوه قضائیه بررسی و در قالب محورهای عملیاتی دسته بندی شد و در خصوص نحوه اجرای آنها در قوه قضائیه بحث و بررسی شد.

معاون اول قوه قضائیه گفت: سال گذشته در قرارگاه اقدامات بسیار خوبی انجام شد و خروجی‌های خوبی حاصل گردید اما تا وضع مطلوب فاصله داریم.

مصدق افزود: بایستی خروجی قرارگاه برای مردم ملموس باشد و مصوبات قرارگاه در قوه قضائیه به نحوی اجرا شود که تغییری در وضعیت محروم یا قوه قضائیه ایجاد کند.

وی گفت: توجه به امنیت روانی جامعه و تأمین آزادی‌های مشروع و حقوق عامه در سال جاری بایستی مورد توجه قرار گرفته و با انجام کار کارشناسی اقدامات اجرایی برای آنها تعریف شود.

در این جلسه اعضای قرارگاه به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و در پایان مقرر شد با تشکیل یک کارگروه نخبگانی در یک دوره فشرده برنامه اجرایی قرارگاه در سال جاری تدوین و ارائه شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 14 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق