پایان کار ایران با طلا و نقره کومیته و عنوان سومی آسیا


پایان کار ایران با طلا و نقره کومیته و عنوان سومی آسیا

در پایان رقابتها کاراته قهرمانی آسیا تیم ملی ایران با کسب 3 طلا، دو نقره و 5 برنز روی سکوی سوم قاره کهن رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات کاراته قهرمانی آسیا با حضور ۴۰۰ کاراته کا از ۳۱ کشور جمعه ۳۰ تیرماه به میزبانی مالزی در شهر ملاکا آغاز شد.

در پایان این دوره رقابت‌ها، تیم کشورمان با کسب ۳ مدال طلا، دو نقره و ۷ برنز عنوان سوم را کسب کرد. قزاقستان با کسب ۳ مدال طلا، ۴ نقره و ۴ برنز قهرمان شد و ژاپن با ۳ مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز به مقام دوم رسید.

امروز یکشنبه اول مردادماه در روز پایانی این مسابقات در رقابت‌های تیمی و در بخش کومیته، تیم مردان موفق شد به مدال طلا دست پیدا کند و دختران ایران هم عنوان نایب قهرمانی را کسب کردند.

در بخش کومیته تیمی که تیم ایران با ترکیبی جوان و متفاوت نسبت به دوره قبل روی تاتامی آسیایی حاضر شده بود با برتری مقابل عربستان، عراق و اردن به دیدار نهایی راه یافت. قزاقستان رقیب تیم کشورمان در مبارزه نهایی بود که صالح اباذری، محمود نعمتی و مهدی عاشوری حریفان خود را شکست داده و مهدی خدابخش هم به تساوی دست یافت تا تیم ایران به مدال طلا آسیا دست پیدا کند.

در بخش بانوان هم تیم ایران با ترکیب آتوسا گلشاد نژاد، مبینا حیدری و مبینا کاویانی با برتری مقابل تایلند، ازبکستان، ژاپن و چین تایپه راهی دیدار نهایی شد اما در مبارزه پایانی ۲ بر صفر به ویتنام باخت و مدال نقره گرفت.

امروز همچنین در کاتای تیمی مردان تیم ایران با ترکیب میلاد فرازمهر، علی زند و ابوالفضل شهرجردی به نشان برنز دست یافت و تیم بانوان هم در مبارزه رده بندی باخت و از دست یابی به مدال بازماند.

در این مسابقات بهنام دهقان‌زاده، آتوسا گلشادنژاد و همچنین کومیته تیمی مردان موفق به کسب مدال طلا شدند، بهمن عسگری و کومیته تیمی بانوان به مدال نقره رسیدند و فاطمه صادقی، ابوالفضل شهرجردی، امیر مهدی‌زاده، فاطمه سعادتی، سارا بهمنیار، سجاد گنج‌زاده و کاتای تیمی مردان به مدال برنز دست یافتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش‌های رزمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان