معرفی شعبات و محصولات نان سحر با اسنپ فود


در سال ۱۳۵۰ بود که نان سحر فعالیت خود را با تولید انواع نان آغاز کرد و در ابتدا تحت عنوان پولکی پزی سحر مشغول به فعالیت شد. این مجموعه از همان اولین روزهای فعالیت خود سعی کرد تا کیفیت و تنوع را در راستای کار خود قرار دهد و از این طریق بتواند...

در سال ۱۳۵۰ بود که نان سحر فعالیت خود را با تولید انواع نان آغاز کرد و در ابتدا تحت عنوان پولکی پزی سحر مشغول به فعالیت شد. این مجموعه از همان اولین روزهای فعالیت خود سعی کرد تا کیفیت و تنوع را در راستای کار خود قرار دهد و از این طریق بتواند مشتریان بیشتری را به سمت خود جلب کند.

معرفی شعبات و محصولات نان سحر با اسنپ فود

البته تا حد زیادی نیز در این فرایند موفق شد، تا جایی که امروز به یکی از تولیدکنندگان معروف نان با شعبات مختلف در ایران تبدیل شده و با نام نان سحر شناخته می‌شود. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی شعبات مجموعه و محصولاتی که تولید می‌کند بپردازیم:

تنوع بالای محصولات نان سحر

تولیدات نان سحر بسیار متنوع هستند و تعدادی از آنها را می‌توانید در اینجا ببینید:

انواع نان‌های رستورانی

نا‌ن‌های رستورانی شامل محصولاتی هستند که همه ما، هنگام صرف غذا در رستوران آنها را دیده‌ایم. نان‌های رستورانی در نان سحر شامل انواع زیر هستند:

  • زمل: ارزش غذایی بالا / ماندگاری بالا
  • چارکی: بافت سفید و نرم / پوسته ترد / ماندگاری بالا
  • نیم تخت: بافت روشن / پوسته ترد / مناسب برای ساندویچ‌های بزرگ
  • نیم باگت: بافت یکنواخت و فشرده / ماندگاری بالا
  • بروتچن: اندازه کوچک / بافت سفید / پوسته ترد
  • همبرگر فرانسوی: بافت سفید / پوسته ترد
  • هات داگ: طعم شیرین / بافت نرم و لطیف / ماندگاری بالا
  • مینی سحر برگر: بافت نرم و لطیف / اندازه کوچک

نان سوپی

این مدل از محصولات نان سحر به صورت خشک تولید شده و ماندگاری آنها بالاست. ظاهر جذاب این نان باعث می‌شود تا جلوه زیبایی را به هنگام سرو انواع سوپ و غذاهای مایع داشته باشد. نان سوپی با ۴ مدل مختلف کنجدی، آرد چاودار، شوید و زیره تولید شده و ارزش غذایی بالایی دارد.

ساندویچی فرانسوی

نان ساندویچی فرانسوی، با وجود بافت سفید و یکنواخت، دارای پوسته تردی بوده و اغلب برای درست کردن انواع ساندویچ از آن استفاده می‌شود.

نان‌های فاقد گلوتن

گروهی از محصولات نام سحر مربوط به محصولات فاقد گلوتن بوده و برای بیماران مبتلا به سلیاک نیز انتخاب خوبی است. این محصولات ارزش غذایی بسیار بالایی دارند و در نان سحر به صورت تست، نان لقمه، خمیر پیتزا، پودر لواش، لواش قدیم، مسطح شیرین، همبرگر، کیک شکلاتی، کیک کشمشی، شیرمال، هات داگ، کیک صبحانه و شیرینی نارگیلی می‌توانیم آن‌ها را ببینیم.

نان‌های تیره ( رژیمی)

مجموعه نان سحر بخشی از محصولات خود را به نان‌های رژیمی اختصاص داده است.

معرفی شعبات و محصولات نان سحر با اسنپ فود

در این میان می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
  • چاودار لقمه: منبع خوب مواد معدنی / سرشار از ویتامین‌های گروه ب
  • نان جو: سرشار از ویتامین‌های گروه ب، آنتی اکسیدان، فیبر
  • سوویتال: حاوی آردهای مغذی و سبوس گندم / حاوی مغزهای مختلف
  • روگن: حاوی آرد چاودار / منبع اصلی مواد معدنی و ویتامین‌های گروه ب

نان‌های شیرین مجموعه نان سحر

نان‌های شیرین نان سحر نیز طرفداران بسیار زیادی دارند و در میان محصولات پرفروش این مجموعه قرار می‌گیرند. در این میان می‌توانیم به انواع پیراشکی، سوخاری شیرین، نان قندی نرم، شیرمال گیسو و شیرمال سحر اشاره کنیم.

نان‌های تست فروشگاه سحر

نان‌های تست نیز توسط این مجموعه تولید می‌شود که در مدل‌های تست رویال، تست رویال سبوس‌دار، تست چاودار و تست سفید و در بسته‌های کوچک و بزرگ در فروشگاه‌های سحر موجودند. با استفاده از نان تست‌های با کیفیت این مجموعه می‌توانیم فرنچ تست‌های متنوعی را برای وعده‌های غذایی مختلف خود درست کنید. طرز تهیه فرنچ تست را می‌توانید در لینک https://blog.snappfood.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%B2-%D8%AA%D9%87%DB%8C%D9%87-%D9%81%D8%B1%D9%86%DA%86-%D8%AA%D8%B3%D8%AA/ ببینید.

نان‌های لایه ای

نان‌های لایه‌ای نان سحر از روی هم قرار گرفتن چند لایه خمیر درست شده و پر انرژی و دارای ماندگاری بالا هستند. در این میان می‌توانیم به لامینار با طعم نارگیل، کروسان با لایه شکلات در قسمت میانی و نان گاتا که بسیار غنی و دارای انرژی بالایی است، اشاره کنیم.

نان‌های فراسودمند

نوعی از نان‌ها هستند که با استفاده از باکتری‌های پروبیوتیک تولید می‌شود و در تقویت سیستم ایمنی و درمان و پیشگیری از بسیاری از بیماری‌های گوارشی موثرند. نان پروبیوتیک یا همان بیونان نامی است که برای این محصولات نان سحر در نظر گرفته شده است.

انواع کیک و شیرینی

بخشی از تولیدات این مجموعه مربوط به کیک و شیرینی است. شما می‌توانید مدل‌های مختلفی از کیک عصرانه، کیک یزدی و حتی در مواقعی کیک تولد و همچنین انواع مختلف شیرینی را در فروشگاه‌های این مجموعه ببینید یا آنها را به صورت آنلاین سفارش دهید.

معرفی شعبات مختلف نان سحر

از آنجایی که افراد زیادی جزو طرفداران محصولات نان سحر هستند، شعبات مختلفی از آن را می‌توانید در سطح شهر ببینید. البته این مجموعه امکان ارائه خدمات آنلاین را هم در اختیار مشتریان خود داده‌است. بنابراین به راحتی از طریق شعب نزدیک به خود می‌توانید انواع نان را سفارش داده و درب منزل سفارش خود را دریافت کنید.

معرفی شعبات و محصولات نان سحر با اسنپ فود در جدول زیر نام ۱۰ شعبه نان سحر را به همراه آدرس‌هایشان قرار داده‌ایم:

شعبهشهرآدرس
مرکزیتهرانخیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر
باغ سپهسالارتهرانچهارراه مخبرالدوله، ابتدای باغ سپهسالار
جام‌جمتهرانخیابان ولی عصر، مرکز خرید جام جم
متل قومازندرانسلمانشهر (متل قو )، میدان دریا گوشه، روبروی اداره برق
صفادشتشهریارصفادشت، جنب شهرداری، خیابان فرهنگسرا
مهر شهر کرجکرجمهرشهر، فاز۳، انتهای پاکدل، نبش ۳۳۱، فروشگاه شهروند
قزوینقزوینبلوار شهید بابایی نبش کوچه نسیم۹
بهرودتهرانسعادت آباد، بلوار پاکنژاد، نرسیده به میدان بهرود، فروشگاه شهروند بهرود
هرویتهرانمیدان هروی، خیابان مکران شمالی، ساختمان نگین هروی
بلوار فردوستهرانفردوس شرق، بین عقیل و حسن آباد، پلاک۳۶۱
کلام آخر…

افراد زیادی مجموعه نان سحر را می‌شناسند و از محصولات آن استفاده کرده‌اند. تنوع بالا و کیفیتی که تولیدات این مجموعه دارد، باعث شده تا بسیاری از تولیدکنندگان انواع نان، کم کم از دور رقابت با آن حذف شوند؛ تا جایی که اکنون به تنهایی بخش بزرگی از فروش بازار را به خود اختصاص داده است. در این مطلب به معرفی محصولاتی که از نان سحر می‌توانید خریداری کنید، پرداختیم و شعباتی از آن را به شما معرفی کردیم. اگر شما هم شعبه‌ای از این مجموعه را در نزدیکی محل کار یا زندگی خود دیده‌اید و از آن خرید کرده‌اید، نظر و تجربه‌ی خود از خریدتان را با ما به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید