آقا محمدی: توضیح قانع‌کننده‌ای درباره نحوه قیمت‌گذاری خودرو وجود ندارد


آقا محمدی: توضیح قانع‌کننده‌ای درباره نحوه قیمت‌گذاری خودرو وجود ندارد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از از عدم شفافیت نحوه قیمت‌گذاری خودرو، گفت:اگر فرایند عرضه خودرو در بورس کالا درست باشد و منجر به ایجاد چالش در زنجیره توزیع مناسب این محصول نکند، مشکلی برای ادامه فروش خودرو از طریق این بستر وجود ندارد.

آقا محمدی: توضیح قانع‌کننده‌ای درباره نحوه قیمت‌گذاری خودرو وجود ندارد

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «علی آقامحمدی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با بازارنیوز پیرامون عرضه خودرو در بورس کالا اظهار کرد: در حال حاضر اظهار نظر خاصی پیرامون این مسئله ندارد، اما با این حال تاکنون هیچ وقت توضیحات قانع‌کننده‌ای را درباره نحوه قیمت‌گذاری خودرو و معیار‌های آن نشنیده‌ام.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: اگر فرایند عرضه خودرو در بورس کالا درست باشد و منجر به ایجاد چالش در زنجیره توزیع مناسب این محصول نکند، مشکلی برای ادامه فروش خودرو از طریق این بستر وجود ندارد.


وی با بیان اینکه بخشی از تقاضا‌های ایجاده شده در بازار خودرو به منظور حفظ ارزش پول ملی به وجود آمده است، گفت: این مسئله باید در اقتصاد کشور حل شود، زیرا اگر همچنان تداوم داشته باشد، انگیزه‌های سوداگرانه در بازار خودرو حذف نمی‌شود و به مانند سابق همچنان ادامه خواهد یافت.


مشروح گفته‌های آقامحمدی را در کلیپ زیر مشاهده کنید:

پایان پیام//

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشاورزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ چهره سوسانو بعد از گذشت 18 سال این شکلی شد!