معرفی دستگاه کلامازون و ویژگی های آن


موی افراد در مواجهه با گرد و خاک، تغییرات آب و هوا، آلودگی هوا و هم چنین استفاده بیش از حد از محصولات آرایشی و رنگ مو، خشک و آسیب پذیر می شود. برای این که موهای شما همیشه سالم و شاداب باشد، گاهی اوقات باید برای ترمیم و احیای موهای خود پیش قدم شوید. در حال حاضر گزینه های بسیاری برای احیا و ترمیم مو موجود دارند که هرکدام متناسب با نیازها و ساختار انواع مو تولید و روانه بازار می شوند. امروزه به لطف تکنولوژی شاهد اختراع دستگاه کلامازون هستیم که قادر به حل مشکلات مو خواهد بود. در حقیقت دستگاه کلامازون یک نوع خشک کن حرارتی است که با ایجاد گرمای ثابت و یکنواخت، باعث افزایش فعالیت شیمیایی مواد بر روی مو می شود و از این طریق به جذب بهتر مواد کمک می کند. در این مقاله قصد داریم به معرفی دستگاه کلامازون و ویژگی های آن بپردازیم. بنابراین توصیه می کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

اگر صاحب سالن آرایشی و یا یک متخصص در زمینه رنگ و تراپی مو هستید، احتمالا تاکنون با مشکل زمان بر بودن روش های درمانی و زیبایی مواجه شده اید. همان طور که احتمالا می دانید، رنگ مو و مواد مورد استفاده برای تراپی مانند کراتینه مو می بایست خشک شوند تا تأثیر خود را بگذارند و این مسئله تا حدودی زمان بر است. از طرف دیگر ممکن است موهای تان را تراپی یا رنگ کنید و بعد از مدت کوتاهی شاهد از میان رفتن اثر آن باشید. اگر این موارد را تجربه کرده اید، بهتر است دیگر نگران نباشید. امروزه به برکت پیشرفت تکنولوژی می توانید بسیاری از مشکلات مو را حل کنید. در طول سال های گذشته دستگاهی کاربردی و مؤثر به نام دستگاه کلامازون تولید و عرضه شده است که حلال مشکلات این چنینی مو می باشد.

شما به کمک دستگاه کلامازون می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید. به این صورت که می توانید چند کار را به صورت همزمان بر روی موهای مشتریان خود انجام دهید. از سوی دیگر این کار کیفیت و اثربخشی کار شما را بالاتر می برد. چنانچه با این دستگاه آشنایی ندارید و از کاربردها و ویژگی های منحصر به فرد آن بی اطلاع هستید، بهتر است این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

دستگاه کلامازون چه کاربردهایی دارد؟

دستگاه کلامازون یک دستگاه خشک کن مو است که به عنوان یک کاتالیزور جهت سرعت بخشی به روند کراتین، تراپی مو و رنگ مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه با ایجاد حرارت خشک، روند خشک شدن رنگ مو و مراقبت از مو را تسریع کرده و باعث می شود که تثبیت آن ها بر روی مو با کیفیت بالاتری انجام شود. این دستگاه هیچ آسیبی به موها وارد نمی سازد. هم چنین این امکان را فراهم می کند که با استفاده همزمان از سایر دستگاه های تراپی مو مانند نانومیست، به افزایش اثربخشی روند درمان کمک کنید.

معرفی دستگاه کلامازون و ویژگی های آن

آشنایی با انواع دستگاه کلامازون

دستگاه های کلامازون دارای انواع مختلفی هستند که هرکدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند. شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب و برای سالن خود خریداری نمایید. در ادامه به معرفی بهترین دستگاه های خشک کن مو خواهیم پرداخت:

۱. کلامازون اینفرارد

دستگاه کلامازون اینفرارد با استفاده از به روزترین فناوری نور مادون قرمز، دارای نور حرارتی مادون قرمز دوار برای خشک کردن موها با حداکثر کارایی و پردازش رنگ مو در کمترین زمان نسبت به روش های سنتی است. صرفه جویی در وقت این امکان را به شما می دهد که مشتریان خود را در کمترین زمان بدون افت کیفیت کار خود راه بیندازید و بتوانید در یک روز به مشتری های بیشتری نوبت بدهید. از مهم ترین ویژگی های این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای هیترفن داخلی که می تواند هوای گرم و خنک را به داخل موهای مشتری بدمد.
  • ۵ فانکشن از پیش تعیین شده جهت تنظیم آسان و سریع با توجه به نیاز مشتری
  • کنترل دیجیتالی ساده دستگاه
  • امکان چرخش دستگاه
  • امکان تنظیم تایمر و حرارت
  • امکان متوقف کردن چرخش حلقه دستگاه جهت تمرکز بر روی یک ناحیه خاص
  • مناسب برای خشک کردن مو، پردازش رنگ، حالت دهی موها، درمان و مراقبت

معرفی دستگاه کلامازون و ویژگی های آن

۲. دستگاه کلامازون اوزونیک

این دستگاه یکی از جدیدترین دستگاه های موجود در بازار است که اوزون داشته و دارای کاربردهای بسیار زیادی می باشد. این دستگاه یک مدار اوزون به صورت اوزون ایر ایجاد کرده که باعث خشک شدن مو می شود. هم چنین از این دستگاه در محیط های خشک نیز استفاده می شود. دستگاه کلامازون اوزونیک دارای ویژگی های مختلفی است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  • ۱۷ فانکشن پر کاربرد
  • ۴ هیتر فن
  • ۲ اتصال پرتابل
  • قابلیت تنظیم فانکشن ها برای انواع مو از نظر آسیب و ضخامت

۳. دستگاه کلامازون اینفرا اسپین (کلامازون چرخشی)

این دستگاه عملکردی مشابه دستگاه کلامازون اوزون دارد. با این تفاوت که حرارت خشک در این دستگاه در یک دیسک دایره ای به صورت چرخان اعمال می شود. این ویژگی باعث می شود گرما به صورت یکسان به تمام قسمت های سر برسد. کلامازون چرخشی از اشعه مادون قرمز برای ایجاد حرارت استفاده می کند. همین موضوع تأثیر زیادی در افزایش رشد مو و جلوگیری از ریزش مو دارد. مهم ترین قابلیت این دستگاه در این است که امکان مکث چرخش در زاویه و حالت مورد نظر شما را می دهد تا حرارت با تمرکز بیشتری بر روی قسمت خاصی از سر اعمال گردد. از مهم ترین مزیت های کلامازون چرخشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت چرخش در سه حالت ۳۶۰، ۱۸۰ و ۹۰ درجه
  • قابلیت تنظیم زمان و دمای انتخابی
  • تولید اشعه مادون قرمز با طول موج ۶۹۰ نانومتر
  • دارای ۵ فانکشن برای رنگ کردن، خشک کردن، مراقبت، درمان و حالت دهی
  • ۴ هیترفن در دیسک دایره ای

۴. کلامازون المنتی

این دستگاه همانند سایر کلامازون ها از رابط کاربری خوبی برخوردار است و کار با آن بسیار راحت می باشد. هم چنین وجود ۴ بال مستقل این امکان را به کاربر می دهد تا نحوه توزیع حرارت روی سر را به صورت دلخواه تنظیم کند. از دیگر قابلیت های خوب کلامازون المنتی می توان به امکان تنظیم دما و زمان در این دستگاه اشاره کرد. این دستگاه می تواند تا ۱ ساعت کار کند. هم چنین قابلیت تولید حرارت از ۳۰ تا ۷۰ درجه را دارد و به همین خاطر هنگام استفاده از آن باید دقت کنید که از تماس پوست خود با بدنه دستگاه جلوگیری نمایید.

معرفی دستگاه کلامازون و ویژگی های آن

۵. دستگاه کلامازون پنج فن (مولتی زون)

این دستگاه بسیار بی سر و صدا، مناسب برای استفاده و دارای طراحی جمع و جور است که فضای بسیار کمی را اشغال می کند. طراحی دایره ای با پایه قابل تنظیم این دستگاه این امکان را به شما می دهد که به راحتی آن را در سراسر سالن زیبایی خود حرکت دهید. مولتی زون برای هر ۵ هیتر مادون قرمز، به طور جداگانه کنترل های حرارتی مستقل دارد تا کارایی پردازش و خشک کردن را به حداکثر برساند.

از مهم ترین موارد استفاده این دستگاه می توان به خشک کردن رنگ مو، تحریک حرارتی برای درمان موها، پردازش رنگ و دکلره مو اشاره کرد. در این مدل دستگاه کلامازون شاهد عملکرد درمانی اوزون می باشیم. به گونه ای که با لمس یک دکمه می توانید موهای خشک، آسیب دیده و نازک خود را احیا و تقویت کنید. هم چنین می توانید از ریزش موها جلوگیری نمایید. ویژگی های دستگاه کلامازون ۵ فن شامل موارد زیر است:

  • استفاده آسان
  • راحت و بی صدا
  • تسریع روند درمان و پردازش رنگ تا ۵۰ درصد
  • تسریع کننده روند خشک شدن موها
  • ارتفاع قابل تنظیم پایه دستگاه
  • دارای کنترل های دیجیتالی و امکان تنظیمات جداگانه برای هر مشتری
  • ۵ هیتر مادون قرمز مستقل با فن های داخلی در هر قسمت

معرفی دستگاه کلامازون و ویژگی های آن

یادآوری چند نکته ایمنی هنگام استفاده از دستگاه کلامازون

برای کار کردن با هر دستگاهی مدت زمان خاصی در نظر گرفته شده است. به طور متوسط کلیه کلامازون ها ۱ ساعت کار می کنند. بعد از این مدت دستگاه را خاموش نمایید تا جریان برق قطع شده و از بروز حوادث احتمالی ناشی از تولید گرمای زیاد جلوگیری شود.

به طور معمول دمای دستگاه هنگام کار کردن بسیار بالا می رود. به همین خاطر حواس تان باشد که از تماس با پوست خود یا دیواره سوله دستگاه به شدت خودداری کنید. هم چنین اگر هریک از اجزای دستگاه دچار مشکل شود، با واحد پشتیبانی آن تماس گرفته و به هیچ وجه شخصا آن را تعمیر نکنید.

نکات ضروری جهت افزایش طول عمر کلامازون ها

  • دستگاه را دور از هرگونه رطوبتی نگهداری کنید و از خیس شدن آن جلوگیری کنید. به هیچ عنوان دکمه های آن را با دست خیس لمس نکنید.
  • دستگاه در محیط متعادل نگهداری شود. چرا که گرما و سرمای شدید می تواند به قطعات الکترونیکی آن آسیب وارد سازد.
  • اگر دستگاه شما دارای چند فن و از نوع چرخشی است، هیچ گاه آن را با دست خود در جهت دلخواه حرکت ندهید. چرا که باعث آسیب به آن می شود.

منبع : آرگا

برچسب :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان