هیمنه ساختگی رژیم اسرائیل مدت‌هاست در هم شکسته شده است


هیمنه ساختگی رژیم اسرائیل مدت‌هاست در هم شکسته شده است

سخنگوی وزارت خارجه گفت: هیمنه ساختگی رژیم اسرائیل مدت‌هاست که دیگر نه تنها در اذهان مردم و جوانان فلسطینی، بلکه در اذهان شهروندان رژیم اشغالگر نیز در هم شکسته شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، ضمن محکومیت شدید تهاجم هوایی و زمینی گسترده ارتش جنایتکار اسرائیل به اردوگاه جنین در کرانه باختری، نسبت به تبعات انسانی این جنایت آشکار، به خاک و خون کشیدن ده‌ها فلسطینی بی‌گناه، تخریب منازل و کوچ اجباری آنها، شدیداً ابراز نگرانی کرده و اقدام فوری سازمان ملل متحد، شورای امنیت این سازمان و دیگر مجامع بین‌المللی و جامعه جهانی را برای توقف جنایات جنون آمیز صهیونیست‌ها خواستار شد. سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن تاکید بر حق مشروع ملت و گروه‌های مقاومت فلسطینی برای دفاع در برابر رژیم متجاوز صهیونیستی افزود: حملات مستمر ارتش تروریستی صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری، نمی‌تواند قدرت پوشالی و از دست رفته صهیونیست‌ها را در مقابل مقاومت شجاعانه جوانان فلسطینی بازیابی کند.

کنعانی افزود: هیمنه ساختگی رژیم اسرائیل مدت‌هاست که دیگر نه تنها در اذهان مردم و جوانان فلسطینی، بلکه در اذهان شهروندان رژیم اشغالگر نیز در هم شکسته شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه این اقدامات تروریستی را دست و پا زدن‌های بی‌حاصلی دانست که کمکی به توهم تثبیت قدرت رژیم آپارتاید صهیونیستی نخواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاست خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسکلت رویا