پاراتکواندوکاران ایران رقبای خود را شناختند


پاراتکواندوکاران ایران رقبای خود را شناختند

مراسم قرعه کشی رقابتهای بین المللی پاراتکواندو فرانسه برگزار شد و طی آن هشت نماینده ایران در این مسابقات رقبای خود را شناختند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای بین المللی پاراتکواندو امروز جمعه ۹ تیرماه با حضور ۱۴۶ پاراتکواندوکار از ۳۱ کشور میزبانی فرانسه در شهر «مونتقژی» برگزار می‌شود.

جلسه فنی مربیان و مراسم قرعه کشی این رقابت‌ها برگزار و طی آن هشت نماینده ایران در این رقابت‌ها رقبای خود را شناختند.

سعید صادقیانپور در وزن ۶۳- کیلوگرم پس از یک دور استراحت باید با برنده مبارزه مکزیک و گرجستان پیکار می‌کند.

مهدی پوررهنما نماینده وزن ۷۰- کیلوگرم کشورمان نیز دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده مبارزه ترکیه و فرانسه پیکار می‌کند.

علیرضا بخت در وزن ۸۰- کیلوگرم دور اول استراحت داشته و در ادامه با برنده برزیل و انگلستان مبارزه خواهد کرد.

حامد حق شناس هم در وزن ۸۰+ کیلوگرم بعد از یک دور استراحت به مصاف برنده مبارزه ژاپن و ازبکستان می‌رود.

در گروه بانوان مریم عبدالله پور در وزن ۴۷- کیلوگرم در نخستین مبارزه خود به دیدار «تریسینها» از برزیل می‌رود و در صورت برتری باید با برنده ترکیه و مکزیک برای رسیدن به دیدار نهایی مبارزه کند.

روزا ابراهیمی در وزن ۵۷- کیلوگرم در اولین دیدار خود به مصاف «ماریجا میکو» از صربستان می‌رود و در ادامه به مصاف برنده ترکیه و گرجستان می‌رود.

در وزن ۶۵- کیلوگرم رومینا چمسورکی در نخستین مبارزه باید با «لطفیه اوزدگ» از ترکیه پیکار کند. وی در صورت برتری به دیدار «مونرو» از انگلستان دارنده نشان برنز المپیک می‌رود.

لیلا میرزایی در وزن ۶۵+ کیلوگرم در اولین مبارزه خود باید با «امی» دارنده مدال نقره المپیک از انگلستان پیکار کند و در صورت برتری در مرحله نیمه نهایی با یکی از تکواندوکاران اسپانیا و مراکش مبارزه کند.

در این رقابت‌ها هدایت تیم ملی پاراتکواندو بانوان برعهده عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی و زهرا حسینی به عنوان مربی است؛ در گروه آقایان پیام خانلرخانی سرمربی است و علی کریمی صابر به عنوان مربی وی را یاری می‌کند. همچنین جمشید سهرابی سرپرست تیم در این مسابقات خو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش‌های رزمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اختلاف سنی شوکه کننده ژوزه و همسر ایرانی اش