احتمال انصراف ایران از ادامه لیگ ملت‌های والیبال/ پای آمریکا در میان است!


احتمال انصراف ایران از ادامه لیگ ملت‌های والیبال/ پای آمریکا در میان است!

رکنا: آمریکا به تعداد قابل توجهی از بازیکنان و مربیان تیم ملی والیبال ایران ویزا نداده و همین مسئله می‌تواند باعث انصراف تیم ملی از ادامه لیگ ملت‌ها شود.

به گزارش رکنا به نقل از ایرنا، تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها باید به آمریکا برود. حریفان شاگردان بهروز عطایی در این هفته از رقابت‌ها تیم‌های فرانسه، بلغارستان، آرژانتین و کوبا هستند؛ اما موضوعی که باعث ایجاد یک چالش بزرگ برای تیم ملی والیبال شده کارشکنی آمریکایی‌ها در صدور ویزای اعضای این تیم شده است.

پیش از این آمریکا اعلام کرده بود که برای امین اسماعیل نژاد و آرمان صالحی ویزا صادر نخواهد کرد که همین موضوع واکنش فدراسیون والیبال را در پی داشت و این فدراسیون اعتراض رسمی خود را به FIVB هم اعلام کرد؛ اما نه تنها این مشکل حل نشد که شنیده می‌شود ویزای اکثریت نفرات کادرفنی و همچنین یکی دو ملی‌پوش دیگر ایران هم صادر نشده است.

با توجه به این تفاسیر به نظر می‌رسد فدراسیون والیبال تصمیمی برای اعزام نصف و نیمه تیم ملی والیبال به آمریکا نداشته باشد و در صورتی که آمریکا به اقدامات خصمانه خود ادامه دهد این تیم از لیگ ملت‌ها کناره‌گیری کند.

میلاد تقوی، دبیر فدراسیون والیبال در خصوص این مسئله گفت: رئیس فدراسیون والیبال برای حضور در نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی به جمهوری دومینیکن رفته است و در هفته آینده که وی به ایران بازگشت جلساتی خواهیم داشت تا در خصوص اقدامات و ویزای آمریکا ملی‌پوشان کشورمان تصمیم‌گیری شود.

وی افزود: در تصمیمی که خواهیم گرفت همه جوانب را می‌سنجیم. نگاه فدراسیون والیبال این است که به هر قیمتی در لیگ ملت‌ها شرکت نکند. ضمن اینکه طرف حساب ما آمریکا نیست. ما با فدراسیون جهانی طرف هستیم و باید این نهاد بین‌المللی واکنش مناسبی به بداخلاقی آمریکا داشته باشد.

دبیر فدراسیون والیبال در پایان درباره اینکه چقدر احتمال کناره‌گیری تیم ملی والیبال از ادامه لیگ ملت‌ها وجود دارد، عنوان کرد: احتمال این تصمیم وجود دارد. چون نمی‌شود با تیمی ناقص به مصاف حریفان رفت. ما از همان ابتدا هم اعلام کردیم که آمریکا موظف است برای همه اعضای تیم ملی والیبال ویزا صادر کند.


احتمال انصراف ایران از ادامه لیگ ملت‌های والیبال/ پای آمریکا در میان است!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ مسعود صادقلو دیوونه خونه