نحوه صحیح استفاده از رژگونه مایع و نکات استفاده از آن


استفاده از رژگونه مایع در میکاپ بسیار کاربردی بوده و موجب شده تا یک میکاپ عالی داشته باشید. این رژگونه موجب شده تا آرایش طبیعی داشته باشید.

آیا شما نحوه استفاده از ؤزگونه مایع را به صورت صحیح می دانید؟ شما در صورت استفاده از یک رژگونه می توانید میکاپی فوق العاده داشته باشید و در این بخش هم می توانید با نکات استفاده از رژگونه آشنا شوید.

نحوه صحیح استفاده از رژگونه مایع و نکات استفاده از آن

نکات استفاده از رژگونه مایع:

همانطور که می دانید، رژگونه یکی از اجزای کلیدی در میکاپ است و شما برای داشتن یک میکاپ فوق العاده باید از رژگونه ها استفاده کنید. اما پیش از این باید بدانید که نکات مهمی در استفاده از این رژگونه ها وجود دارند و شما باید توجه کلیدی به این نکات داشته باشید.

نحوه صحیح استفاده از رژگونه مایع و نکات استفاده از آن

شاید خیلی از افراد در استفاده از رژگونه ها انواع پودری آن را ترجیح بدهند. برخی از افراد نیز ممکن است از نوع مایع استفاده کنند. در هر صورت در استفاده از از هر دو نوع باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. نکته مهم و کلیدی کشیدن رژگونه به صورت صحیح بر روی صورت می باشد. استفاده از رژگونه یکی از نکات در میکاپ صورت چروک هم می باشد.

نحوه صحیح استفاده:

برای استفاده صحیح باید یک زیرساز خوب با استفاده از کرم پودر داشته باشید. شما می توانید از کرم پودر، پنکیک، کانتور برای زیرساز صورت استفاده کنید. پس پیش از هر چیز لکه های صورت را به خوبی بپوشانید. حتما می دانید که انجام دادن یک زیرساز درست هم دارای اصول و نکاتی می باشد.

برای داشتن یک زیرساز فوق العاده خوب و سبک باید ابتدا از یک کرم مرطوب کننده یا آبرسان خوب استفاده کنید. بعد می توانید، کرم پودر، کانتو و پنکیک را روی صورت بزنید. استفاده از مرطوب کننده در آرایش موجب شده تا آرایش بهتری داشته باشید.

نحوه صحیح استفاده از رژگونه مایع و نکات استفاده از آن

بعد از اینکه یک زیرساز عالی برای پوست انجام دادید، می توانید با استفاده از یک کانسیلر لکه های موجود در اطراف چشم را هم از بین ببرید. برای این کار چند خط کانسیلر زیرنواحی چشمی می زنید و بعد آن را به خوبی روی صورت فیکس می کنید. حالا نوبت به استفاده از رژگونه می رسد.

استفاده از رژگونه مناسب فرم صورت:

برای داشتن یک میکاپ عالی با استفاده از رژگونه باید ابتدا نوع رژگونه را انتخاب کنید. استفاده از رژگونه مایع نیازی به پد نداشته و شما می توانید با استفاده از دست هم آن را روی صورت فیکس کنید. اگر صورت شما نسبت به جوش زدن حساس بوده به جای استفاده از رژگونه با براش می توانید از دست برای رژگونه استفاده کرده و با دست آن را فیکس کنید.

نحوه صحیح استفاده از رژگونه مایع و نکات استفاده از آن

اگر در استفاده از رژگونه هم تخصص زیادی ندارید، می توانید با استفاده از دست به خوبی آن را روی سطح های ویژه صورت پخش نمایید. استفاده از رژگونه مایع موجب شده تا آرایش و میکاپ شما فوق العاده تر شده و طبیعی تر به نظر برسد. شما می توانید آموزش کانتور با رژگونه را هم در لینک مشاهده کنید و با آن آشنا شوید.

شما باید مقداری از میکاپ صورت چروکرا برداشته و روی قسمت های بالای گونه بزنید و با دست آن را به سمت بالا و نزدیک چشم پخش کنید. شما با توجه به صورت گرد و فرم صورت خود می توانید، یک میکاپ عالی داشته باشید.

منبع : آرگا

برچسب :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403/ زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد