مراکز اجاره ماشین عروسی


یکی از کارهایی که عروس و دامادها قبل از برگزاری مراسم عروسی خود باید انجام دهند، اجاره ماشین عروس است. البته اجاره ماشین یکی از کارهای اختیاری است، زیرا برخی از افراد ترجیح می‌دهند تا از اتومبیل خود در روز مراسمشان استفاده کنند. با...

یکی از کارهایی که عروس و دامادها قبل از برگزاری مراسم عروسی خود باید انجام دهند، اجاره ماشین عروس است. البته اجاره ماشین یکی از کارهای اختیاری است، زیرا برخی از افراد ترجیح می‌دهند تا از اتومبیل خود در روز مراسمشان استفاده کنند. با این حال افراد زیادی هستند که به منظور برگزاری یک مراسم لوکس و مجلل برای کرایه اتومبیل موردنظرشان اقدام می‌کنند. شما با اجاره یک خودروی لوکس می‌توانید، مراسم عروسی یا عقد خود را به زیبایی هرچه‌تمام‌تر برگزار کنید و خاطرات خوشی را برای خود به یادگار بگذارید. مراکز بسیاری در این زمینه فعالیت می‌کنند که در ادامه با نحوه عملکرد آن‌ها آشنا می‌شویم.

مراکز اجاره ماشین عروسی

نکات مهم در هنگام اجاره ماشین عروس

زمانی که شما قصد اجاره یک ماشین عروس ایده‌آل را داشته باشید، لازم است تا به نکاتی مهم توجه کنید. این نکات در ادامه معرفی می‌شوند:

نوع خودرو

در اولین قدم اجاره ماشین عروس باید نوع خودروی موردنظر خود را انتخاب کنید. نوع خودرو یکی از پارامترهای مهمی است که در قیمت کرایه ماشین از مراکز مختلف تأثیر می‌گذارد. برای مثال اگر یکی از خودروهای خارجی را انتخاب کنید به طور قطع مشخص است که باید هزینه بیشتری را برای اجاره آن در نظر بگیرید. در حالی که کرایه خودروهای داخلی مانند پژو پارس یا هر کدام از ماشین‌های عروس پژو ساخت داخل، هزینه کم‌تری را برای شما در برخواهد داشت. درصورتی‌که به دنبال رنت ماشین با قیمت مناسب هستید باید روی اتومبیل‌های کلاسیک و لاکچری مانند خودروهای کروک و شاسی خط بکشید.

خدمات مراکز کرایه ماشین

مراکز ارائه‌دهنده خدمات اتومبیل اغلب به دو شکل اجاره ماشین با راننده و اجاره ماشین بدون راننده فعالیت می‌کنند. اغلب مراکز اجاره‌دهنده ماشین عروسی از کرایه دادن اتومبیل‌های لوکس و خارجی خود بدون راننده اجتناب می‌کنند، اما برخی از آن‌ها برای این که یک شب رؤیایی را برای شما فراهم کنند در قبال دریافت یک چک معتبر و شرایطی خاص به شما اجازه استفاده از خودروهای گران‌قیمت را بدون راننده خواهند داد.

در کرایه ماشین عروس با راننده شما هزینه کم‌تری را برای کرایه اتومبیل پرداخت خواهید کرد، زیرا در این حالت خود شرکت و راننده مسئولیت بروز اتفاقات را به عهده می‌گیرد. در صورتی که نسبت به رانندگی خود اطمینان دارید و می‌توانید از بروز اتفاقات ناگوار برای اتومبیل‌های لوکس جلوگیری کنید، انتخاب خودروهای لوکس و خارجی می‌تواند تأثیر چشمگیری در برگزاری مراسم شما به صورت باشکوه داشته باشد.

مدت‌زمان اجاره

اغلب مراکز اجاره ماشین، مدت‌زمان کرایه را از ۹ صبح تا ۱۲ شب تعریف می‌کنند. در هنگام اجاره به مناسبت‌های خاص توجه داشته باشید، زیرا در زمان اعیاد هزینه بیشتری از شما گرفته خواهد شد.

  • انتخاب مرکز اجاره خودرو

مراکز زیادی در شهرهای مختلف مانند تهران، شیراز، رشت، اهواز، اصفهان و شهرهای بسیار دیگر برای رنت اتومبیل وجود دارند. شرایط اجاره خودرو در اغلب این مراکز یکسان است و احتمال دارد تنها در برخی از بندهای قرارداد و نوع اتومبیل‌های خود تفاوت داشته باشند. همچنین شاید برخی از آن‌ها قیمت‌های متفاوتی را بر روی خودروهای مشابه قرار دهند. شما در هنگام انتخاب این مرکز حتماً از اعتبار آن‌ها مطمئن باشید و در مورد نحوه عملکرد آن‌ها تحقیق کنید، زیرا فعالیت برخی از آن‌ها قانونی نیست.

رنگ خودرو

اغلب اوقات برای کرایه ماشین‌‌های با رنگ روشن قیمت بالاتری نسبت به کرایه ماشین‌های تیره رنگ در نظر گرفته شده است. در صورتی که هزینه پرداختی برایتان اهمیت دارد بهتر است خودروهای با رنگ تیره را انتخاب کنید. گاهی اوقات برخی عروس و دامادها به دنبال کرایه اتومبیل با رنگ‌های خاص مانند طلایی، آبی، آلبالویی و رنگ‌های منحصر به فرد دیگر هستند که همه مراکز اجاره ماشین عروس، چنین خودروهایی ندارند و تنها تعدادی کمی از آن‌ها این خودروهای منحصر به فرد را اجاره می‌دهند که البته هزینه بالاتری نسبت به دیگر خودروها دارند.

شرایط اجاره ماشین عروس

همان‌طور که پیش از این توضیح دادیم شرایط اجاره ماشین عروس در شرکت‌های مختلف متفاوت است و شاید تنها برخی از بندهای قرارداد آن‌ها با یکدیگر شباهت داشته باشد. اغلب مدت زمانی که خودرو را در اختیار عروس و داماد قرار می‌دهند بین ۱۵ تا ۲۴ ساعت است. به این نکته توجه کنید که بیشتر خدمات این مراکز مربوط به اجاره اتومبیل و استفاده از آن در محدوده شهری می‌شود و در صورت خروج از شهر لازم است تا هزینه زیادتری را پرداخت کنید؛ بنابراین درصورتی‌که هزینه اجاره اتومبیل برایتان اهمیت دارد حتماً این مسئله را در نظر داشته باشید و سعی کنید که تالار و محل برگزاری مراسم را در محدوده شهری انتخاب کنید. برخی از این مراکز خودشان مسئولیت تزیین ماشین و گل‌آرایی آن را به عهده می‌گیرند و تنها هزینه آن را از شما دریافت می‌کنند.

برخی از این شرکت‌ها خود با برخی گل‌فروش‌ها قرارداد دارند تا گل‌آرایی ماشین عروس را مطابق با میل و سلیقه مشتریان انجام دهند. حتی می‌توانید متناسب با نحوه تزیین ماشین خود، دسته‌گل عروس را به همان گل‌فروشی سفارش دهید. لازم به ذکر است که شهر محل زندگی شما در شرایط اجاره ماشین عروس تأثیر می‌‌گذارد. اجاره ماشین در هر یک از شهرهای شیراز، تهران، اصفهان، اهواز و شهرهای شمالی کشور مانند رشت مزیت‌های خاص خود را دارد که شما برای اطلاع از آن‌ها تنها لازم است تا به مراکز فعال در این حوزه بروید یا این که به سایت آن‌ها مراجعه کنید.

مراکز اجاره ماشین عروسی

اسکورت ماشین عروس

اسکورت ماشین عروس یکی از خدماتی است که به تازگی مراکز کرایه اتومبیل آن را ارائه می‌کنند و اغلب در مراسم‌های عروسی فوق لاکچری این آپشن دیده می‌شود. ما اغلب اسکورت ماشین را برای اتومبیل‌های سیاسی حامل افراد مهم یا برخی از بازیگران دیده‌ایم، اما به تازگی این خدمات برای عروس و دامادها نیز ارائه می‌شود تا آن‌ها حس خاص بودن داشته باشند و در مراسم خود بیشتر مرکز توجه قرار بگیرند. این که اسکورت با ماشین عروس با چه اتومبیل‌هایی انجام شود کاملاً بستگی به سلیقه و نظر عروس و داماد دارد. همچنین در برخی موارد می‌توان این کار را با موتورهای سنگین انجام داد. البته اسکورت ماشین عروس با موتورهای سنگین نسبت به اسکورت با ماشین‌های تشریفاتی هزینه کم‌تری دارد. درصورتی‌که با محدودیت بودجه مواجه هستید بهتر است انتخاب این گزینه را کنار بگذارید و پول خود را برای کارهای مهم‌تر صرف کنید.

مدارک لازم برای کرایه ماشین عروس

درصورتی‌که گزینه اجاره ماشین عروس با راننده را انتخاب کنید لازم به ارائه مدارک خاصی نیست و تنها باید نظر خود را درباره نحوه گل‌آرایی و دسته‌گل عروس با فرد موردنظر در میان بگذارید و همچنین مبلغ لازم را پرداخت کنید. اگر که قصد داشته باشید تا خودتان رانندگی اتومبیل موردنظر را در دست بگیرید باید یک چک معتبر به مبلغ اتومبیل ارائه دهید یا این که یک سند ملکی که ارزشی برابر با قیمت خودرو دارد را در اختیار صاحب آن قرار دهید. در صورت وارد نشدن هیچ‌گونه خسارت به اتومبیل کرایه‌ای، این سند یا چک دریافتی به شما تحویل داده خواهد شد. اگر توانایی ارائه این مدارک را ندارید، بهتر است ریسک نکنید و گزینه اجاره ماشین عروس با راننده را برگزینید.

جمع‌بندی

در صورتی که برگزاری مراسم عروسی به زیباترین و باشکوه‌ترین شکل ممکن برایتان اهمیت دارد، بهتر است به دنبال اجاره یک خودروی مناسب و لوکس یا حتی کلاسیک بروید. البته در صورت نداشتن اتومبیل و محدودیت هزینه‌های خود می‌توانید خودروهای داخلی را با بهترین شرایط از مراکز کرایه دهنده اتومبیل اجاره کنید. هر کدام از مراکز اجاره ماشین عروس خدمات منحصر به فردی را ارائه می‌دهند که شما متناسب با سلیقه و هزینه‌های خود می‌توانید بهترین نمونه را برگزینید. اغلب شرکت‌های فعال در این حوزه تلاش می‌کنند تا متناسب با همه سلیقه‌ها و محدودیت‌های مالی خدماتی ایده‌آل را در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

منبع : آرگا

برچسب :

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم بلند شدن ناگهانی عروس ایرانی از سر سفره عقد ! / بله نگفت زد زیر میز یا ... !