کشف خودروی سرقتی در گناوه/ یک سارق دستگیر شد


کشف خودروی سرقتی در گناوه/ یک سارق دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از کشف خودروی سواری پراید قبل از اعلام سرقت توسط مالک و دستگیری یک نفر سارق توسط پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسن غضنفری صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی چهار روستایی شهرستان گناوه در ساعت سه نیمه شب حین گشت زنی و اجرای طرح ارتقا امنیت محله محور و پیشگیری از وقوع سرقت و جرایم در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پراید در حاشیه یکی از روستا‌های توابع گناوه که توقف کرده بود و شخصی درون خودرو مدعی مالکیت خودرو بود و دلیل توقف را عدم سوخت بیان کرد مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه تصریح کرد: با بررسی موضوع توسط مأموران پلیس مشخص شد خودرو فاقد هرگونه ثبت سابقه سرقت بوده که با شناسایی مالک خودرو و طی تماس تلفنی با وی مشخص شد خودرو در ساعت یک بامداد از شهر بوشهر مورد سرقت واقع شده است و مالک هنوز از سرقت خودروی خود مطلع نشده بود. با اقدام به موقع پلیس خودرو و سارق توسط عوامل انتظامی به یگان انتظامی شهرستان منتقل شدند.

سرهنگ غضنفری خاطرنشان کرد: مالکان خودرو‌ها باید ضمن تجهیز وسایل نقلیه به وسایل هشدار دهنده و ایمنی مانند دزدگیر و قفل فرمان، با رعایت هشدار‌های انتظامی و ایمنی مانند پرهیز از پارک کردن خودرو در نقاط تاریک و خلوت، از وقوع چنین مواردی پیشگیری کرده و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرب المثل های ایرانی از نگاه هوش مصنوعی + عکس