مراسم تشییع پیکر مرحوم علی قصری برگزار شد


مراسم تشییع پیکر مرحوم علی قصری برگزار شد

مراسم تشییع پیکر مرحوم علی قصری مداح سرشناس تهرانی صبح امروز ۲۱ خردادماه در آستان مقدس امامزاده صالح (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تشییع پیکر مرحوم علی قصری مداح سرشناس تهرانی صبح امروز یکشنبه ۲۱ خردادماه در آستان مقدس امامزاده صالح (ع) برگزار شد. در ابتدای این مراسم ابتدا دوست‌داران آل‌الله و ذاکران اهل بیت (ع) در حالی که پیکر این پیرغلام را روی دست داشتند وارد حرم شدند و در مقابل ضریح ایستادند و به چهارده معصوم (ع) سلام دادند.

سپس پیکر این مرحوم، روی دستان مداحان و پیرغلامان با نوای «حسینم وای، حسینم وای، حسینا / غریبم وای، غریبم وای، غریبا» تشییع و به دور ضریح مقدس امامزاده صالح (ع) طواف داده شد.

سپس در حیاط آستان مقدس امامزاده صالح (ع) مداحان و پیرغلامان اهل بیت (ع) و دوست‌داران آل‌الله حول پیکر این مرحوم به یاد مداحی‌ها و روضه‌خوانی‌های این ذاکر اهل بیت (ع) ذکر «یا علی» گرفتند و پیکر را به سمت بهشت زهرا بدرقه کردند.

در این مراسم محسن اعتمادیان، حمید بهاری و محمود دلسوز مرثیه‌خوانی کردند.

در نهایت پیکر مرحوم علی قصری پیرغلام سرشناس تهرانی در قطعه ۳۰۱ بهشت زهرا «روضةالحسین (ع)» کنار دیگر مداحان و ذاکران آرام گرفت.

مراسم بزرگداشتی در روز سه‌شنبه ۲۳ خردادماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در مسجد اعظم قلهک، واقع در خیابان دولت (کلاهدوز)، روبروی کلانتری برای این مرحوم برگزار شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص و خوانندگی صحرا اسداللهی ! / یکی جلوی خانم بازیگر رو بگیره !