اعلام تمهیدات ترافیکی آخر هفته و ایام تعطیل هفته آینده


اعلام تمهیدات ترافیکی آخر هفته و ایام تعطیل هفته آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ احمد شیرانی افزود: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۰ خرداد از محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.وی گفت: همچنین...

اعلام تمهیدات ترافیکی آخر هفته و ایام تعطیل هفته آیندهبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ احمد شیرانی افزود: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۰ خرداد از محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.
وی گفت: همچنین تردد انوع وسایل نقلیه از مسیر جنوب به شمال در آزادراه خلیج فارس (تهران –قم) در محدوده پل واوان تا پل شهید کاظمی از ساعت ۲۲ شب سیزده خرداد تا ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۱۴ خرداد ممنوع خواهد بود.
سرهنگ شیرانی افزود: تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها (به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی) در محور هراز‏، امروز از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ فردا (پنج شنبه) و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ در روز‌های جمعه ۱۲ خرداد، شنبه ۱۳ خرداد، دوشنبه ۱۴ خرداد و جمعه ۱۹ خرداد ممنوع می‌باشد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا افزود: تردد تمامی تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۸ روز شنبه سیزده خرداد تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۱۴ خرداد در محور قدیم قم - تهران ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزادراه ساوه ـ تهران و قم – گرمسار می‌باشد.
سرهنگ شیرانی درباره محدودیت‌های پیش بینی شده ترافیکی گفت:اجرای محدودیت‌های پیش بینی شده ذیل منوط به شرایط ترافیک می‌باشد:


۱ - محور کرج- چالوس

الف- تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع می‌باشد.
ب- تردد انواع وسایل نقلیه از امروز از ساعت ۱۲ تا ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۴ از کرج میدان امیرکبیر و آزاد راه تهران-شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.
همچنین تردد انواع وسایل نقلیه فردا از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۲ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.
ج-تردد انواع وسایل نقلیه در روز جمعه ۱۲ خرداد از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۱، از کرج میدان امیرکبیر و آزاد راه تهران-شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.
د - تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۹ تا ۲۲ روز دوشنبه ۱۵ خرداد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۲ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یک طرفه خواهد بود.
خ- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۱۹ خرداد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یک طرفه خواهد بود.

۲ - محور هراز

الف- تردد تمامی تریلر‌ها ازمحور هراز ممنوع می‌باشد.

ب- تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۵ خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه است.

۳ - محور تهران - فیروز کوه – قائم شهر

الف- تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۰ تا ساعت ۲۴ روز‌های دوشنبه ۱۵ و جمعه ۱۹ خرداد از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر- فیروزکوه ممنوع می‌باشد.


۴- محور آزادراه قزوین -رشت
الف - ترددتمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز پنج شنبه ۱۱ خرداد در مسیر قزوین به رشت محدوده رودبار در صورت صلاحدید یک طرفه به صورت مقطعی اعمال خواهدشد.
ب - تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های دو شنبه ۱۵ و جمعه ۱۹ خرداد در مسیر رشت به قزوین محدوده رودبار در صورت صلاحدید یک طرفه به صورت مقطعی اعمال خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شرایط فروش اقساطی KMC X5 با تحویل 30 روزه اعلام شد + جدول اردیبهشت 1403