ورود دادستانی به پرونده انتقال نمایشگاه‌های تهران به شهرآفتاب


ورود دادستانی به پرونده انتقال نمایشگاه‌های تهران به شهرآفتاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران گفت: دادستان کل کشور با توجه به اعتراضات مردمی به پرونده انتقال نمایشگاه‌های تهران به شهرآفتاب وارد شده و دادستان نامه‌ای به معاون اول ریاست جمهوری ارسال کردند. عباس...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران گفت: دادستان کل کشور با توجه به اعتراضات مردمی به پرونده انتقال نمایشگاه‌های تهران به شهرآفتاب وارد شده و دادستان نامه‌ای به معاون اول ریاست جمهوری ارسال کردند. ورود دادستانی به پرونده انتقال نمایشگاه‌های تهران به شهرآفتاب

عباس تقدسی نژاد افزود: به نوعی مدعی العموم وارد مسئله نمایشگاه‌ها شده تا مسئله انتقال نمایشگاه‌ها تعیین تکلیف شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران گفت: همیشه بهانه برای انتقال نیافتن نمایشگاه‌ها به شهرآفتاب وجود داشته که شهرآفتاب به لحاظ فضای نمایشگاهی نمی‌تواند پوشش خوبی بدهد و برای حل این موضوع با کمک شهردار و شورای شهر با اختصاص بودجه مطلوب، ساخت و ساز فضا‌های جدید را شروع کردیم و تا اواسط سال، حدود ۳۶ هزار متر به فضای نمایشگاهی اضافه خواهیم کرد.

عباس تقدسی نژاد با تاکید بر اینکه امسال را سال توسعه فضای نمایشگاهی در نظر گرفتیم، افزود: با این توسعه همه نمایشگاه‌های کشور قابلیت اجرا در سالن‌های نمایشگاهی شهرآفتاب را بدست می‌آورند.

به گفته مدیر عامل شهر آفتاب، با ساخت ساختمان جدید براساس استاندار‌های نمایشگاهی دیگر شهرآفتاب به طور کامل آمادگی میزانی از هر نمایشگاه را دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | وضعیت ناراحت‌کننده امامزاده ابراهیم شفت پس از آتش‌سوزی گسترده