آغاز فرآیند الکترونیکی شدن صورت وضعیت‌های شهرداری منطقه 13 تهران


آغاز فرآیند الکترونیکی شدن صورت وضعیت‌های شهرداری منطقه 13 تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، با توجه به تاکید شهردار محترم تهران مبنی بر اجرای طرح های جدید هوشمندسازی شهر، طرح صورت وضعیت الکترونیک برای پیمان‌های خدمات شهری، عمرانی، ترافیک، برنامه ریزی و سرمایه انسانی واجتماعی و فرهنگی اجرایی می‌شود. محمد...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، با توجه به تاکید شهردار محترم تهران مبنی بر اجرای طرح های جدید هوشمندسازی شهر، طرح صورت وضعیت الکترونیک برای پیمان‌های خدمات شهری، عمرانی، ترافیک، برنامه ریزی و سرمایه انسانی واجتماعی و فرهنگی اجرایی می‌شود.آغاز فرآیند الکترونیکی شدن صورت وضعیت‌های شهرداری منطقه 13 تهران

محمد هادی علی احمدی افزود: تسریع در انجام امور محوله با بهره گیری حداکثری از بستر‌های ایجاد شده برای خدمت رسانی مطلوب و کاهش مراجعه‌ها به شهرداری از جمله اهداف طرح هوشمند سازی است.

زهرا مبینی کشه، معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه۱۳ تهران نیز گفت: با هدف یکپارچه سازی بارگذاری اطلاعات قرارداد‌های منطقه در سامانه جامع معاملات، کارگاه‌های آموزشی با عنوان ایجاد صورت وضعیت الکترونیک ویژه کاربران همکار و پیمانکار در حال برگزاری است.

وی افزود: پس از این آموزش ها، کاربران آموزش دیده، موظف شدند، اسناد و صورت وضعیت‌های فیزیکی را ثبت نمایند تا علاوه بر رعایت بهتر و بیشتر حقوق پیمانکار و کارفرما، مستندات طرح‌ها پیوسته در دسترس بوده و امکان نظارت بر آن وجود داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ تیپ المیرا شریفی مقدم را در کنسرت ببینید!