رونمایی از تندیس خادم حرم در قبله تهران


رونمایی از تندیس خادم حرم در قبله تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در سالروز ولادت امام رضا (ع) از دو تندیس "خادم حرم" در ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) رونمایی شد. این تندیس‌ها از جنس فایبرگلاس و کاشی است. کد ویدیو...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در سالروز ولادت امام رضا (ع) از دو تندیس "خادم حرم" در ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) رونمایی شد.

این تندیس‌ها از جنس فایبرگلاس و کاشی است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در حاشیه مراسم رونمایی از این تندیس‌ها با اشاره به موضوع بررسی و رصد طرح میدان عبدالعظیم حسنی گفت: این میدان در گذشته شرایط خوبی نداشت و از نظر کف‌سازی و همچنین اصلاح هندسی برای تسهیل تردد نیاز به اصلاح داشت که در این خصوص بازنگری شد

رضا صیادی افزود: طرح مطالعاتی شش ماهه‌ای اجرا و از ابتدای سال، عملیات عمرانی آن آغاز شد که امیدواریم تا اواخر سال این میدان به بهره برداری برسد و در حال حاضر نیز کارگاه‌های این طرح در میدان فعال شده و به سرعت کار درحال انجام است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران تاکید کرد: یک نشان هم با عنوان سلام در این میدان طراحی و اجرا خواهد شد که خانواده‌ای را رو به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی مشغول سلام دادن نشان می‌دهد که برگرفته از طرح موجود در مشهد مقدس است و تداعی کننده سلام به حرم امام هشتم است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / خواستگاری واقعی مرد متاهل از مریم مومن ! / من زاپاس هیچ زنی نمیشم !