نمایشگاه «فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا» (آبادیران) برگزار می شود


نمایشگاه «فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا» (آبادیران) برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نمایشگاه «فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا» (آبادیران) با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، کمیته امداد و موسسه تحقیق و توسعه دانشمند وابسته به بنیاد مستضعفان و بنیاد احسان برگزار...

نمایشگاه «فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا» (آبادیران) برگزار می شودبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نمایشگاه «فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا» (آبادیران) با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، کمیته امداد و موسسه تحقیق و توسعه دانشمند وابسته به بنیاد مستضعفان و بنیاد احسان برگزار می‌شود.
این نمایشگاه به منظور تسهیل در دسترسی به فناوری‌های روز شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور و جریان‌سازی محرومیت‌زدایی با تکیه بر زیست‌بوم نوآوری و فناوری جهت رفع نیازمندی‌ها، مشکلات و توسعه زیرساخت‌های مناطق محروم برپا می‌شود.
انتقال فنآوری‌های نوین و پیشرفته در مشاغل ایجادی مجریان طرح‌های اشتغال از طریق ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه «فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا» عنوان شده است.
همچنین کمک به توسعه مناطق محروم از طریق معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان برای پاسخ به چالش‌ها و ایجاد اشتغال پایدار، اتصال شرکت‌های دانش‌بنیان به بازار طرح های محرومیت‌زدایی از طریق خیریه‌ها، سمن‌ها و منابع نهاد‌های دولتی و حاکمیتی مسئول و توسعه بازار و تسهیل خرید کالا و خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان و فنآور برای عمران، آبادانی و محرومیت‌زدایی در اهداف این نمایشگاه پیش‌بینی شده است.
محور‌های فنآوری نمایشگاه آبادیران در حوزه‌های مسکن، کشاورزی، دامپروری، شیلات، صنعت ماشین‌سازی، توسعه زیرساخت‌های شهری و روستایی، بهداشت و سلامت، فناوری‌های نرم فرهنگی، آموزشی، سرگرمی و هویت ساز، آب، انرژی و محیط زیست در نظر گرفته شده است.
نمایشگاه «فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا» (آبادیران) ۲۳ تا ۲۵ خرداد در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درآمد سیم‌ پیچی موتور، نگاهی عمیق به فرصت‌های پنهان صنعتی