ایمنی نسبی بازار گل محلاتی ایجاد شد


ایمنی نسبی بازار گل محلاتی ایجاد شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۱۴ تهران در نشست خبری گفت: ایمنی نسبی بازار گل که مدنظر سازمان آتش نشانی بوده است تا حدی ایجاد شده است و اهالی بازار گل نیز تعهد داده‌اند تا ایمنی را رعایت کنند. محمدامین سالاری پور افزود: سند بازار...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۱۴ تهران در نشست خبری گفت: ایمنی نسبی بازار گل که مدنظر سازمان آتش نشانی بوده است تا حدی ایجاد شده است و اهالی بازار گل نیز تعهد داده‌اند تا ایمنی را رعایت کنند. ایمنی نسبی بازار گل محلاتی ایجاد شد

محمدامین سالاری پور افزود: سند بازار گل محلاتی فقط به نام اداره کل راه و شهرسازی تهران است و این بازار گل سرانه شهری است، اما هیچگاه این حق رعایت نشده است و باید به شهر بازگردد.

شهردار منطقه ۱۴ گفت: در صورت حل مشکلات سند این بازار گل، ایمن سازی کامل را آغاز خواهیم کرد البته کار ایمن‌سازی را رها نکرده‌ایم و برای ایمنی اقداماتی انجام شده است.

محمدامین سالاری پور با بیان اینکه منطقه ۱۴ یکی از قدیمی‌ترین مناطق تهران است، گفت: مسجد بقیه الله منطقه دارای قدمتی ۸۰۰ ساله است.

شهردار منطقه ۱۴ با بیان اینکه این منطقه نیاز‌های متعددی داشت، گفت: در سال گذشته موفق به تغییر در سرانه‌های شهری شدیم و پس از گذشت چندین سال موفق به ساخت یک سوله بحران در منطقه شدیم.

محمدامین سالاری پور افزود: با تلاش همکارانمان موفق به ساخت ۵ بوستان شهری در خیابان کرمان، خیابان صدرالعاملی و ناحیه ۶ شدیم و سرانه فضای سبز منطقه ۱۴ افزایش یافت.

شهردار منطقه ۱۴ با اشاره ایمن‌سازی بزرگراه امام علی گفت: در این بزرگراه و در منطقه ۱۴ چراغ‌های بزرگراه خاموش بودند و به دنبال هماهنگی با سازمان زیباسازی روشنایی کافی این بخش از بزرگراه امام علی با چراغ‌های کم مصرف در حال انجام است.

محمدامین سالاری پور درباره وضع پل‌های مکانیزه عابر پیاده گفت: امروز هیچ پلی در منطقه ۱۴ وجود ندارد که آسیب دیده باشد و فقط یک پل در خیابان کرمان جمع آوری شد که این موضوع هم برطرف خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۴ درباره ساختمان‌های ناایمن منطقه هم گفت: ۴ ساختمان ناایمن منطقه ۱۴ ایمن شدند و اسامی آن‌ها از فهرست ساختمان‌های ناایمن خارج شد و اکنون ۲ ساختمان ناایمن در منطقه وجود دارد که این موارد نیز برطرف خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی