تثبیت مالکیت و صدور اسناد 46 درصد از اراضی کشاورزی استان همدان


تثبیت مالکیت و صدور اسناد 46 درصد از اراضی کشاورزی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، دکتر بابایی در این نشست با اشاره به عملکرد مطلوب ثبت استان همدان در اجرای حدنگاری بویژه تثبیت مالکیت و صدور اسناد 46 درصد از اراضی کشاورزی این استان، از فرصت سه ماهه سازمان برای رفع خلاء های موجود بین ستاد و واحدهای...

تثبیت مالکیت و صدور اسناد 46 درصد از اراضی کشاورزی استان همدانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما ، دکتر بابایی در این نشست با اشاره به عملکرد مطلوب ثبت استان همدان در اجرای حدنگاری بویژه تثبیت مالکیت و صدور اسناد 46 درصد از اراضی کشاورزی این استان، از فرصت سه ماهه سازمان برای رفع خلاء های موجود بین ستاد و واحدهای ثبتی و دستیابی به ادبیات و روند یکسان در مباحث فنی و اجرایی خبر داد و از مدیران خواست با دقت در رفع این موانع اقدام کنند.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اعلام تداوم برگزاری دوره های تخصصی آموزشی جهت هم افزایی بیشتر در اجرای حدنگاری گفت: اجرای 100 درصدی حدنگاری موجب ایجاد بهداشت حقوقی و پایان بخشیدن به اختلافات ملکی خواهد شد.

در این نشست مدیرکل و رؤسای ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستان های استان همدان به ارائه گزارش عملکرد و برخی موانع و مشکلات در مسیر حدنگاری پرداختند و در پایان از رؤسا و کارشناسان واحدهای ثبتی منتخب تقدیر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج