رفع تصرف پارکینگ شایان در مرکز پایتخت


رفع تصرف پارکینگ شایان در مرکز پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: با پیگیری‌های حقوقی و برخورد جدی با متصرفان، پارکینگ شایان دارای ۲۲۰ دهنه پارک خودرو در مرکز شهر رفع تصرف شد. سید محمد موسوی افزود: پارکینگ شایان درخیابان کارگر جنوبی بالاتر از میدان...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: با پیگیری‌های حقوقی و برخورد جدی با متصرفان، پارکینگ شایان دارای ۲۲۰ دهنه پارک خودرو در مرکز شهر رفع تصرف شد.رفع تصرف پارکینگ شایان در مرکز پایتخت

سید محمد موسوی افزود: پارکینگ شایان درخیابان کارگر جنوبی بالاتر از میدان قزوین در ۴ طبقه یکی از پارکینگ‌های مهم در محلات مرکزی شهر است و به دلیل تردد شناور جمعیت ۱.۵میلیون نفری روزانه در منطقه ۱۱، تامین پارکینگ یکی از دغدغه‌های مهم مدیریت شهری است.

شهردار منطقه ۱۱ گفت: طبق بررسی‌ها شخصی سودجو در غفلت مدیریت شهری، حق مردم را در استفاده از پارکینگ پایمال کرده بود که به محض اطلاع و گزارش مردم و گلایه شهروندان در خصوص این سودجویی، بازدید میدانی انجام شد و ابعاد کامل پرونده پارکینگ شایان را بررسی کردیم.

محمد موسوی افزود: به محض اطلاع از این موضوع پرونده قضایی علیه شخص سودجو تشکیل و اخطار‌های مکرر مبنی بر تخلیه پارکینگ چند بار ارسال شد که با بی توجهی فرد مواجه شدیم و مطابق قانون در ادامه صیانت از اموال و املاک شهرداری و احقاق حقوق مردم به صورت جدی و مصرانه تلاش کردیم و با همکاری نهاد‌های قضایی موفق به دریافت رای دادگاه شدیم.

شهر دار منطقه ۱۱ تاکید کرد: پارکینگ در مرکز شهر حق مردم است و ما اجازه پایمال شدن حق مردم را به هیچکس نمی‌دهیم، هرچند متصرف با شیوه‌های گوناگون تلاش کرد مانع از فعالیت شهرداری برای بازگشت حق مردم شود، اما مدیریت و کارکنان اداره حقوقی منطقه با تلاش‌های قانونی موفق به رای تخلیه کامل طبقات شدند.

محمد موسوی افزود: از تلاش و همکاری پلیس امنیت جرائم اقتصادی و دستگاه قضا به علت همکاری‌های مجدانه شان سپاسگزاریم و به متصرفان بیت المال هشدار جدی می‌دهیم که هیچ مماشاتی با پایمال کننده حقوق مردم نخواهیم داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر دیده‌نشده از لحضات اولیه آتش‌سوزی امام‌زاده ابراهیم شفت گیلان