SUPER PING؛ بهینه‌سازی اینترنت برای بازی آنلاین!


SUPER PING – Anti Lag For Mobi عنوان یک اپلیکیشن برای کاهش پینگ اینترنت برای اجرای بازی های آنلاین بدون لگ و قطعی، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Zix Dev توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است.

موبنا – در چند سال اخیر با گسترش دسترسی به اینترنت به صورت جهانی، روش جدیدی برای بازی کردن به وجود آمده است. بازی های کامپیوتری آنلاین چند سالی است که ظهور کرده اند و توانسته اند به پرطرفدارترین نوع بازی ها تبدیل شود. در این روش از بازی، کاربران می توانند در سراسر جهان با یکدیگر به بازی بپردازند.

این روش به دلیل همبازی شدن با انسان ها، به جای کامیپوتر، هیجان و لذت بیشتری دارد و همین دلیل عمده پرطرفدار بودن این نوع از بازی هاست. با قدرتمند شدن گوشی های هوشمند، بازی های گرافیکی و جذاب بسیاری برای این دستگاه ها عرضه شده است که برخی از آن ها آنلاین هستند و لذت بازی آنلاین را در اختیار کاربران گوشی های هوشمند قرار می دهند.

برای بازی کردن به صورت آنلاین داشتن اینترنت پر سرعت و بدون قطعی ضروری است. تصویر، صدا و دستورات کاربر از طریق اینترنت منتقل می شود،‌ در صورتی که اتصال اینترنت دارای تاخیر، قطعی، نوسان سرعت و مشکلات این چنینی باشد، در روند انتقال داده ها اختلال به وجود می آید و باعث می شود که کاربر نتواند لذت کافی را از بازی کردن روی گوشی خود ببرد. مشکلات اتصال اینترنت را از طریق اعمال تنظیمات خاص روی گوشی، می توان به میزان قابل توجهی برطرف کرد و کیفیت بازی کردن روی گوشی هوشمند را بهبود بخشید.

SUPER PING – Anti Lag For Mobi عنوان یک اپلیکیشن برای کاهش پینگ اینترنت برای اجرای بازی های آنلاین بدون لگ و قطعی، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Zix Dev توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. در طراحی این برنامه سعی شده است که کاربر کمترین درگیری را با تنظیمات پیچیده و گزینه های فراوان داشته باشد.

SUPER PING؛ بهینه‌سازی اینترنت برای بازی آنلاین! SUPER PING؛ بهینه‌سازی اینترنت برای بازی آنلاین! SUPER PING؛ بهینه‌سازی اینترنت برای بازی آنلاین! SUPER PING؛ بهینه‌سازی اینترنت برای بازی آنلاین!

به همین منظور تنها چند حالت برای کاهش پینگ ارائه شده است که با انتخاب آن ها تنظیمات به صورت خودکار روی گوشی اعمال می شوند. به دلیل متفاوت بودن ساختار اینترنت کشور های مختلف ممکن است اثر هر یک از حالت های پینگ در کشور های مختلف متفاوت باشد. به همین منظور توصیه می شود که حالت های مختلف پینگ را امتحان کرده و بهترین آن ها برای کشور خود را پیدا کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه SUPER PING – Anti Lag For Mobi اندروید:

  • کاربری بسیار ساده و آسان، بدون درگیر شدن با تنظیمات پیچیده
  • دارای حالت های مختلف برای کاهش پینگ
  • کاهش قابل توجه پینگ برای انجام بدون لگ بازی های آنلاین روی اندروید
  • مناسب برای هات اسپات کردن گوشی و بازی روی کامیپوتر

اپلیکیشن SUPER PING – Anti Lag For Mobi ابزاری مفید و کاربردی برای همه گیمر های موبایل است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 3.5 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید.

دانلود فایل نصبی اصلی برنامه با لینک مستقیم – 3 مگابایت


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لحظه دستگیری عامل خودکشی زهره فکور صبور / این مرد از خانم بازیگر اخاذی غیر اخلاقی...