اتصال سازمان ثبت اسناد تا پایان اردیبهشت ماه به درگاه ملی مجوزها


اتصال سازمان ثبت اسناد تا پایان اردیبهشت ماه به درگاه ملی مجوزها

مدیرکل دفتر توسعه سامانه‌ها و خدمات الکترونیک سازمان ثبت اسناد گفت: سازمان ثبت اسناد تا پایان اردیبهشت ماه به درگاه ملی مجوزها متصل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از قوه قضائیه، محمدی مدیرکل دفتر توسعه سامانه‌ها و خدمات الکترونیک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در رابطه با اتصال سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به درگاه ملی مجوزها اظهار کرد: پیرو جلسات مشترکی که بین همکاران معاونت فناوری اطلاعات، بحش حرفه سازمان و مسئولان مربوطه درگاه ملی مجوزها برگزار گردیده تلاش بر این بوده تا موانع و مشکلات مربوطه رفع شود.

وی افزود: تمکین از قانون در تکالیف سازمانی همواره مورد تائید و تاکید رئیس سازمان بوده و معاونت فناوری نیز در این زمینه با حداکثر توان در جهت اتصال به درگاه ملی مجوزها در حال حرکت و تلاش می‌باشد.

محمدی اظهار کرد: مطابق زمانبندی انجام شده تا پایان اردیبهشت‌ماه، پیاده‌سازی اتصال به درگاه ملی مجوزها در حوزه مجوزهای سردفتری و دفتریاری به پایان خواهد رسید و متقاضیان مجوزهای فوق می‌توانند از طریق درگاه ملی مجوزها نسبت به ثبت در خواست مجوز اقدام و ادامه مراحل آن را از طریق درگاه ملی و سامانه "ثبت من" پیگیری نمایند.

این مسئول مربوطه درباره علت تأخیر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در اتصال به درگاه ملی مجوزها، اظهار کرد: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با توجه به مأموریت‌های حاکمیتی گسترده و مهمی که دارد، در زمینه درگاه ملی مجوزها اقدامات زیرساختی بسیاری را انجام داده است و به دلیل حجم زیاد سامانه‌های تخصصی و ارائه بیش از ۹۰ درصدی خدمات ثبتی به صورت الکترونیک، جهت تسریع در مسیر اتصال به درگاه ملی مجوزها نیز موضوع را با جدیت پیگیری می‌کند.

وی افزود: پیرو جلسات مشترکی که با بخش حرفه سازمان و مسئولان مربوطه و درگاه ملی مجوزها برگزار شده است، تلاش بر این بوده تا این و موانع و مشکلات مربوطه را بر طرف کنیم و در این راستا نه تنها هیچ‌گونه مقاومتی صورت نگرفته است بلکه در تلاشیم تا موانع و مشکلات مربوطه رفع گردد و با حداکثر سرعت در جهت اتصال به درگاه ملی مجوزها در حال حرکت هستیم.

وی درباره امکاناتی که سازمان ثبت و اسناد در درگاه ملی مجوزها در نظرگرفته است، گفت: مراجعه‌کنندگان می‌توانند پس از اینکه به درگاه ملی مجوزها مراجعه کردند نسبت به ارسال و بارگذاری مدارک در درگاه اقدام کنند و در نهایت مراحل کلی را به صورت مستمر مورد پیگیری و پایش قرار دهند.

محمدی در ادامه بیان کرد: همچنین مراجعان به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه ثبت من از جزئیات بیشتر روند صدور مجوز خود بهره‌مند شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی