چری از دو خودروی جدید برند iCAR رونمایی کرد


چری از دو خودروی جدید برند iCAR رونمایی کرد

شرکت خودروسازی چری چندی پیش از برند جدید iCAR و همین‌طور دو مدل خودروی متعلق به این برند، یعنی شاسی‌بلند تمام برقی iCAR 03 و خودروی مفهومی iCAR-GT رونمایی کرد. بر اساس اظهارات رسمی چری، خودروهای برند iCAR متناسب با سلیقه جوانان طراحی...

شرکت خودروسازی چری چندی پیش از برند جدید iCAR و همین‌طور دو مدل خودروی متعلق به این برند، یعنی شاسی‌بلند تمام برقی iCAR 03 و خودروی مفهومی iCAR-GT رونمایی کرد. بر اساس اظهارات رسمی چری، خودروهای برند iCAR متناسب با سلیقه جوانان طراحی شده و شامل سدان، شاسی‌بلند و ... می‌شود. لوگوی این برند به شکل تنگرام است که تجسمی هوشمندانه و تعاملی و در عین حال گرم و فانتزی را برای برند تداعی می‌کند.

در حقیقت برند iCAR نسخه ارتقایافته از اکولوژی فعلی iCAR به حساب می‌آید که هدف آن تولید خودروهای پیشرفته‌تر در محدوده قیمت ۲۰ الی ۶۰ هزار دلار است. در آینده نزدیک و در بخش نیو انرژی چری، دو خط تولید موازی و مستقل iCAR و New Energy با یکدیگر جهت تولید محصولات مشترک همکاری خواهند کرد. در ادامه نگاهی اجمالی به دو خودروی iCAR 03 و iCAR-GT خواهیم داشت.

خودروی مفهومی iCAR-GT

خودروی مفهومی iCAR-GT از کانسپت طراحی کمان نور بی‌نهایت بهره می‌گیرد و ظاهری کاملا متمایز دارد. این خودرو به یک جلوپنجره کاملا بسته مجهز بوده و آئرودینامیک آن به واسطه کیت‌های مختلف (مثل کشیدگی لبه پایینی) تقویت شده است.

عقب ماشین از طراحی دم اردکی بهره گرفته و به شیوه‌ای مبتکرانه به شیشه پنجره عقب وصل شده که ظاهری اسپرت به خودرو بخشیده است. چراغ‌های عقب نیز به شکل T طراحی شده‌اند و گرافیک مثلثی در لبه آن‌ها به چشم می‌خورد. به عنوان یک خودروی مفهومی، جی تی از رینگ‌های خاصی استفاده می‌کند که علاوه بر کاهش کشش، ظاهری متمایز و قابل‌شناسایی دارند.

چری از دو خودروی جدید برند iCAR رونمایی کردخودروی مفهومی iCAR-GT

داخل ماشین نیز همانند ظاهر آن، بسیار خلاقانه و آینده‌نگرانه است. غربیلک فرمان براکتی، نمایشگر بزرگ و شناور ۱۴.۸ اینچی و دو دکمه لمسی دایره شکل روی کنسول میانی که به‌به سیستم گیربکس تعلق دارند، از جمله مشخصات بارز کابین iCAR-GT به حساب می‌آیند.

چری از دو خودروی جدید برند iCAR رونمایی کردنمایی از داخل کابین iCAR-GT

شاسی‌بلند تمام برقی iCAR 03

شاسی‌بلند iCAR 03 به طور کلی دارای ظاهری جعبه‌ای داشته و برآمدگی‌های کوتاهی در قسمت جلو و عقب آن دیده می‌شود. این ماشین به صورت چهار درب طراحی شده و جنس بدنه آن ترکیبی از فولاد و آلومینیوم است. خودروی برقی iCAR 03 به امکاناتی مثل ریل سقف، سانروف بزرگ، رینگ‌های پنج پره، یک محفظه جعبه‌ای خارجی و همچنین پشتیبانی از فناوری قفل تک کلیدی NFC مجهز می‌شود.

چری از دو خودروی جدید برند iCAR رونمایی کردشاسی بلند iCAR 03

بر اساس گزارش‌های به دست آمده، طول، عرض و ارتفاع iCAR 03 به ترتیب برابر با ۴۲۰۰، ۱۸۳۰ و ۱۷۰۰ میلی‌متر بوده و فاصله بین دو محور آن به ۲.۷ متر می‌رسد. این خودرو با پیشرانه تماما الکتریکی عرضه می‌شود که احتمالا سطح قدرت آن مشابه موتور 2.5T خواهد بود. شاسی‌بلند برقی چری همچنین از ۱۰ حالت رانندگی مختلف پشتیبانی کرده و به واسطه بیش از ۲۰ سنسور هوشمند، به فناوری رانندگی خودمختار سطح +L2 و همین‌طور فناوری کابین هوشمند iCAR مجهز است.


گالری تصاویر


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص و خوانندگی صحرا اسداللهی ! / یکی جلوی خانم بازیگر رو بگیره !