آشنایی با فن سازی مژه و کاربردهای آن


اگر می خواهید کاشت مژه ها را یاد بگیرید باید اصولی ترین روش آن یعنی فن سازی مژه را بلد باشید. برای این که بتوانید اطلاعاتی در این مورد داشته باشید کافی است این مطلب را از دست ندهید زیرا اطلاعاتی خوب و سودمند در این زمینه به شما می دهیم.

امروزه بسیاری از افراد از کاشت مزه استفاده می کنند و باید بدنید که کاشت مژه ها یکی از اصلی ترین در آمد آرایشگر ها شده است. کاشت مژه که در آرایشگاه ها انجام می شود موقتی می باشد و باید بر اساس یک سری کار های خاصی انجام شود تا دوام بیش تری داشته باشد. در ادامه شما را با فن سازی مژه برای انواع مدل ها آشنا می کنیم و اطلاعاتی بسیار خوب در این زمینه به شما خواهیم داد.

آشنایی با فن سازی مژه و کاربردهای آن

آموزش فن سازی مژه و انواع ان

استفاده از کاشت مزه برای زیبایی در خانم ها رواج زیادی دارد و این کار باید توسط یک فرد متخصص انجام شود و در غیر این صورت امکان دارد مژه های شما بعد از یک بار شستشو از بین برود و مجبور شوید که هزینه زیادی برای ترمیم آن بدهید. در واقع مزه های مورد نظر را با چسب و پنس بر روی مژه های خودتان می گذارند. در کاشت مژه ها روشی به نام فن سازی وجود دارد و باید در این روش سعی کنند که در حین قرار دادن مژه ها در جای خود انتهای مزه را به خوبی فشار دهند تا به صورت کامل از یک دیگر جدا شده و شکل خوبی به خود بگیرد.

به اصطلاح دیگر فن سازی مژه ها بدین معنا می باشد که شما چند تار مژه را به یکدیگر در بخش های انتهایی بچسبانید و این کار را به وسیله چسب مژه های ظریف انجام دهید بعد از آن سر مزه ها با فاصله ای معین از یکدیگر دیده می شوند.فن سازی برای هر فرد متفاوت می باشد زیرا درخواست های آن ها با یکدیگر متفاوت می باشد. در فن سازی باید حواستان باشد که کاری کوتاه و حساس می باشد و باید بتوانید در چند ثانیه کار خود را به درستی انجام داده و همچنین به جنس، مدل، ضخامت و سایز مژه ها نیز توجه ویژه ای شود تا بتوانید این کار را به درستی انجام دهید. فن سازی برای انواعی از مژه ها می باشد که در ادامه آن ها را برایتان بررسی می کنیم.

آشنایی با فن سازی مژه و کاربردهای آن

مژه های کلاسیک

فن سازی در این روش بسیار حساس می بباشد و در آن تار های مژه های مصنوعی با ضخامت بالا و قطری برابر با ۰.۱۵ یا ۰.۲۰ روی یک تار مژه طبیعی فرد قرار خواهند گرفت.

مژه های والیوم

در این روش از دو الی سه مژه به هم چسبیده استفاده می شود و اصطلاحا به این روش ۳D یا۲D گفته می شود و در این مدل از اکستنشن ها از مژه هایی با ضخامت ۰.۷ الی ۰.۹ استفاده می شود.

مزه های مگا والیوم

در این مدل از فن سازی باید از ۶ الی ۷ تار مژه استفاده شود. این مدل پر تر از سایرین می باشد و باید بدانید که به این روش ۷D و یا ۶D نیز گفته می شود. در واقع بعد از انجام این مدل از اکستنشن مژه شما دارای مژه هایی بسیار پر تر خواهید بود و حالت چشمان شما زیبا تر دیده خواهد شد. با این حال باید بدانید که اندازه طول مژه ها بستگی به خود فرد دارد و شما می توانید نوع بلند و یا متوسط و همچنین کوتاه این مدل ها را انتخاب کنید. از معروف ترین مدل های این نوع اکستنشن باید به مدل عروسکی، کیم کارداشیان، سنجابی و گرد اشاره کرد.

باید بدانید که در این مدل از اکستنشن ها ضخامت مژه ها بسیار کم تر می باشد اما تعداد آن ها بیش تر می شود و حدودا ضخامتی که تار های مژه ها دارند حدودا ۰.۰۳، ۰.۴، ۰.۵ درصد می باشد و در هر فن بین ۵ الی ۱۵ تار مو قرار خواهد گرفت. از این مورد بیش تر در مدل های میکس شده و یا ترکیبی استفاده می شود.

آشنایی با فن سازی مژه و کاربردهای آن

فن مژه Hide و Wide

در فن سازی مژه ها دو نوع اصلی وجود دارد که به آن ها فن Hide و فن Wide گفته می شود. در فن مژه Hide چند تار مژه به یک دیگر متصل می شوند و در انتها از یک دیگر در فاصله ای باز قرار می گیرند. در صورتی که در فن مژه Wide از بخش هایی که تار ها به یکدیگر می چسبند تا انتهای آن فاصله ای باز و پهن وجود دارد.

تفاوت فن مژه های والیوم، مگا والیوم و کلاسیک

باید بدانید که روش کلاسیک از ساده ترین تکنیک ها می باشد و حجم مژه های به کار رفته بسیار کم تر می باشد اما در مژه های والیوم و مگا والیوم از مژه های بسیار بیش تری استفاده می شود و مژ های شما مشکی تر و پر تر دیده می شوند.

مژه هایی که در روش مگا والیوم و والیوم استفاده می شوند به مراتب نرم تز می باشند و سبک تر خواهند بود از این رو حس بدی با آن ها نخواهید داشت.

آشنایی با فن سازی مژه و کاربردهای آن

حال که با فن سازی بری مژه ها در روش های متفاوت آشنا شدید در ادامه می توانید مطالب دیگری مانند گذاشتن مژه مصنوعی و رنگ کردن مژه را نیز مشاهده کرده و آگاهی خود را در این زمینه ها افزایش دهید.

منبع : آرگا

برچسب :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...