دور تازه حملات راکتی گروه‌های مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست‌نشین


به گزارش شفاف، گروه‌های مقاومت فلسطین در ادامه حملات راکتی خود به شهرک‌های مجاور نوار غزه، سه‌شنبه شب چند شهرک صهیونیست‌نشین را آماج حملات راکتی خود قرار داده‌اند. شبکه الجزیره گزارش داد که همزمان با شلیک این راکت‌ها، صدای آژیر خطر در شهرک‌های...

دور تازه حملات راکتی گروه‌های مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست‌نشین

به گزارش شفاف، گروه‌های مقاومت فلسطین در ادامه حملات راکتی خود به شهرک‌های مجاور نوار غزه، سه‌شنبه شب چند شهرک صهیونیست‌نشین را آماج حملات راکتی خود قرار داده‌اند.

شبکه الجزیره گزارش داد که همزمان با شلیک این راکت‌ها، صدای آژیر خطر در شهرک‌های «سدیروت»، «نیر عام»، «ایفیم» و «کسوفیم» به صدا درآمده است.

در پی تهدیدات کابینه نتانیاهو برای حمله به غزه، گروه‌های مقاومت فلسطین سه‌شنبه شب شهرک «سدیروت» در جنوب فلسطین اشغالی را هدف حملات راکتی خود قرار داده‌اند.

بنی گانتس، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی نیز امروز سه شنبه تهدید کرد که «گروه‌های فلسطینی بهای سنگینی را برای شلیک موشک‌ها به جنوب اسرائیل خواهند پرداخت».

نفتالی بنت، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی نیز با انتقاد از سیاست‌های کابینه نتانیاهو در قبال غزه گفت که تعداد موشک‌های شلیک شده در دوره نتانیاهو از تمام موشک‌های شلیک شده در یک سال دوره او، بیشتر است.

نتانیاهو سه‌شنبه شب به دنبال حملات راکتی گروه‌های مقاومت فلسطین به سمت جنوب فلسطین اشغالی، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با وزیر جنگ، رئیس ستاد کل ارتش، رئیس دستگاه امنیت داخلی، فرمانده اطلاعات ارتش، فرمانده شاخه عملیاتی ارتش، معاون مدیر دستگاه امنیت عمومی، سازمان امنیت عمومی، وزیر نظامی نخست وزیر و فرمانده فرماندهی جنوب ارتش و سایر فرماندهان ارشد ارتش رژیم اسرائیل یک جلسه فوری برگزار کرد.

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی به مسئولان شهرک‌های صهیونیستی مجاور نوار غزه ابلاغ کرده که امشب حملات سخت و گسترده‌ای به این باریکه انجام خواهد شد.

بیمارستان اسرائیلی «برزلای» اعلام کرد که تا این لحظه در حملات راکتی مقاومت به اراضی اشغالی ۱۲ صهیونیست زخمی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا