کم افت ترین ماشین چینی که از قیمت آن نمی افتد کدام است؟


کم افت ترین ماشین چینی که از قیمت آن نمی افتد کدام است؟

امروزه بسیاری از مصرف‌کنندگان هنگام خرید خودرو علاوه بر قیمت خودرو، مولفه‌هایی همچون کم بودن استهلاک خودرو و عمر مفید آن را نیز در نظر می‌گیرند تا ضمن خرید یک خودرو با قیمت مناسب، خودرویی بخرند که افت کم‌تری در بازار خودرو داشته...

امروزه بسیاری از مصرف‌کنندگان هنگام خرید خودرو علاوه بر قیمت خودرو، مولفه‌هایی همچون کم بودن استهلاک خودرو و عمر مفید آن را نیز در نظر می‌گیرند تا ضمن خرید یک خودرو با قیمت مناسب، خودرویی بخرند که افت کم‌تری در بازار خودرو داشته باشد. کم افت بودن خودرو بیشتر در زمان فروش ماشین خود را نشان می‌دهد و اهمیت می‌یابد که چقدر از ارزش خودرو کم می‌شود. دقت داشته باشید که ماشین‌های خارجی نیز شامل این قضیه می‌شوند و افت قیمت دارند. زیبایی ظاهری و خارجی بودن خودرو دال بر کم افت بودن خودرو نمی‌شود.

عموما میزان افت قیمت یک خودرو نشان دهنده کیفیت خودرو است که استهلاک و طول عمر مفیدش نیز در این موضوع تاثیر دارد. باتوجه به اینکه درصد بالایی از خودروهای خارجی موجود در بازار ایران خودروهای چینی هستند، ما در این مقاله از مجله خودرو بانک به ماشین‌های چینی خواهیم پرداخت و بررسی می‌کنیم که کم افت‌ترین ماشین چینی که از قیمت آن نمی‌فاتد کدام است؟ اگر شما نیز در پی این هستید که بدانید کم افت‌ترین ماشین چینی که از قیمت آن نمی‌افتد کدام است؟ تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کم افت‌ترین ماشین‌های چینی موجود در بازار خودروی ایران

در بخش از مقاله می‌خواهیم به ۵ خودروی چینی که در بازار ایران موجود هستند و جزو کم افت‌ترین ماشین‌های چینی محسوب می‌شوند، بپردازیم. این خودروها عبارت‌اند از:

۱. جک S5 اتوماتیک

۲. برلیانس H330

۳. دانگ فنگ H30 کراس

۴. چری آریزو ۵ توربو

۵. ام وی ام X22

در ادامه به معرفی هر یک از این خودروهای چینی خواهیم پرداخت.

همچنین اگر به ماشین‌های داخلی علاقه دارید مشخصات شاهین سایپا به‌طور مفصل به این خودرو پرداخته است.

۱. جک S5 اتوماتیک

از پرفروش‌ترین خودروهای چینی در بازار ایران خودروی جک S5 اتوماتیک است که به لحاظ طراحی ظاهری خیلی شبیه به خودروی هیوندای توسان است. قیمت منطقی، توان توان فنی و امکانات بسیار مناسب این خودرو باعث شده که اقبال بالایی در بازار خودروی ایران داشته باشد. این خودرو موتوری ۲ لیتری توربو شارژ و ۱۷۴ اسب بخار قدرت دارد. جک S5 اتوماتیک گشتاوری ۲۶۵ نیوتن متری دارد و دارای گیربکس شش سرعته و دو کلاچه است. شتاب این خودرو 11,5 ثانیه صفر تا صد است که موجب می‌شود این خودرو بسیار چالاک باشد. به طور خلاصه بااین ویژگی‌های کیفیتی می توان جک S5 اتوماتیک را خودروی چینی کم افتی دانست.

کم افت ترین ماشین چینی که از قیمت آن نمی افتد کدام است؟برلیانس H330

۲. برلیانس H330

خودروی برلیانس H330یکی از سدان‌های با کیفیت است که به لحاظ اقتصادی نیز خودرویی به صرفه محسوب می‌شود. این خودرو در بازار ایران با استقبال خوبی مواجه شد که دلیل اصلی آن کم افت بودنش است. موتور خودروی برلیانس H330 با 1,65 لیتر حجم، قدرتش ۱۱۴ اسب بخار و گشتاروش ۱۵۴ نیوتن متر است. این خودرو دارای گیربکس ۵ دنده دستی و یا ۴ دنده اتوماتیک است. سواری این خودرو بسیار نرم است و ظاهرش زیبا و کیفیتش بسیار بالاست که این امر باعث شده این خودروی کم افت چینی در بازار ایران پرطرفدار شود.

ماشین تارا هم یکی از ماشین‌های خوش قیمت داخلی است که بد نیست درباره آن بیشتر بدانید.

۳. دانگ فنگ H30 کراس

خودروی دانگ فنگ H30 کراس یک خودروی هاچبک کراس اور اقتصادی چینی است که بسیار مناسب خانواده است. از آنجاکه این خودرو بسیار باکیفیت و کم افت است، مدل‌های دسته دوم آن نیز در بازار مشتریان زیادی دارد.

موتور این خودروی کم افت چینی TU5 و دارای قدرت ۱۰۵ اسب بخار است. گشتاور خودروی دانگ فنگ H30 معادل ۱۴۲نیوتن متر است و این خودرو دارای گیربکس ۴ دنده اتوماتیک است. همه این موارد موجب شده است که خودروی دانگ فنگ H30 را در لیست کم‌افت‌ترین خودروهای چینی قرار دهیم.

ماشین فیدلتی نیز یکی از ماشین‌های باکیفیت چینی اشت که می‌توانید روی آن حساب کنید.

کم افت ترین ماشین چینی که از قیمت آن نمی افتد کدام است؟توضیحات عکس

۴. چری آریزو ۵ توربو

خودروی چری آریزو ۵ توربو با داشتن امکانات و قدرت فنی بسیار مناسب و ظاهر زیبایی که دارد جزو خودروهای پروفروش و کم افت چینی در بازار خودروی ایران است. این خودرو موتوری 1,5 لیتری توربو شارژ و قدرت ۱۴۸ اسب بخار دارد. بازار پررونق خرید و فروش این خودرو بیشتر بخاطر خدمات فنی پس از فروش خوبی است که همچون سایر محصولات چری در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. کم افت بودن این خودرو باعث شده است که مدل‌های دسته دوم این خودرو نیز در بازار خودروی ایران رونق خوبی داشته باشد. همه این مولفه موجب شده است که ما این خودرو را در لیست کم افت ترین ماشین های چینی در ایران قرار دهیم.

۵. ام وی ام X22

نسخه‌های فول آپشن و اتوماتیک خودروی ام وی ام X22 در بازار خودروی ایران مشتری زیادی دارد که این امر به دلیل کم افت بودن این خودروی چینی است. خودروی ام وی ام X22 موتوری ۵/۱ لیتری دارد که بسیار استهلاک پایینی دارد. این ویژگی و قدرت ۱۰۵ اسب بخاری و توان فنی بالای این خودروی موجب شده است که رانندگی با این خودرو بسیار آسان و متعادل شود. این مولفه‌ها و خصوصا کم استهلاک بودن این خودرو موجب شده است که این گزینه نیز جزو کم افت ترین ماشین‌های چینی موجود در بازار خودرو ایران به حساب بیاید.

خودروهای کم افت چینی در بازار خودروی ایران

از آنجا که خودروهای چینی سهم بالایی از بازار خودروی خارجی در ایران را دارد، استفاده از خودروهای کم افت چینی برای مصرف کنندگان حائز اهمیت است. اگر در پی پاسخ چه ماشین هایی نخریم هستید، ما در این مقاله از مجله خودرو بانک تلاش کردیم ۵ خودرو از کم افت‌ترین خودروهای چینی موجود در بازار خودرو ی ایران را به شما معرفی کنیم. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.


گالری تصاویر


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان