تسلیحات ایتالیایی ارسالی به اوکراین آماده نبرد نیستند


تسلیحات ایتالیایی ارسالی به اوکراین آماده نبرد نیستند

به گزارش شفاف، این روزنامه همچنین نوشت، هیچ‌یک از ۲۰ هویتزرهایی که ایتالیا برای اوکراین ارسال کرده برای استفاده فوری مناسب نیستند. اخیرا، یکی از مشاوران ارشد ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین فاش کرد که کی‌یف برای موفقیت در جنگ با روسیه به...

تسلیحات ایتالیایی ارسالی به اوکراین آماده نبرد نیستند

به گزارش شفاف، این روزنامه همچنین نوشت، هیچ‌یک از ۲۰ هویتزرهایی که ایتالیا برای اوکراین ارسال کرده برای استفاده فوری مناسب نیستند.

اخیرا، یکی از مشاوران ارشد ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین فاش کرد که کی‌یف برای موفقیت در جنگ با روسیه به تسلیحات بیشتری برای ضد حمله پیش بینی شده نیاز دارد.

این روزنامه همچنین خاطرنشان کرد که تلاش‌های کی‌یف برای متقاعد کردن آمریکا در تامین موشک‌های دور بردتر و جنگنده‌های اف-۱۶ هنوز به جایی نرسیده است.

بر اساس گزارش فایننشال تایمز، اگر ضد حمله اوکراین شکست بخورد، منتقدان آمریکا و دیگر کشورهای کمک کننده به کی‌یف امکان پذیری حمایت های نظامی بیشتر به اوکراین را زیر سوال خواهند برد.

این روزنامه همچنین نوشت، دولت‌های غربی احتمالا در نهایت تصمیم می‌گیرند که کی‌یف را مجبور کنند تا سازش قابل مذاکره را بپذیرد.

این خبرنامه به این نتیجه گیری رسید که تضمین دستاوردهای بزرگ ارضی علیه نیروهای روسی احتمالا برای کی‌یف یک موفقیت بزرگ خواهد بود.

همین اواخر بود که مجله فارن پالیسی نوشت، تانک های لئوپارد آلمانی که توسط هشت کشور به اوکراین داده شده احتمالا یک چالش لجستیکی برای ارتش اوکراین است. گزارش شده که این تجهیزات نظامی از مهمات متفاوتی استفاده می‌کنند به این معنا که دولت کی‌یف نمی‌تواند مهمات را در حجم زیاد خریداری کند.

تانک‌های آبرامز که واشنگتن قول داده بود اوایل سال جاری میلادی به اوکراین بدهد احتمالا چندین ماه طول بکشد تا وارد صحنه نبرد بشود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

(ویدیو) تصاویری از انتقال پیکر رئیس جمهور و هیئت همراه