گروه واگنر: هدف از حضورمان در آفریقا مبارزه با تروریسم است


به گزارش شفاف، به نقل از خبرگزاری تاس، «یوگنی پریگوژین» موسس گروه روسی واگنر گفت: مطمئنم که در این کار موفق می‌شویم. ما برای حفاظت از آنهایی که از ما درخواست کمک کرده‌اند، در آفریقا هستیم. برای حفاظت از شهروندان آفریقایی و منافع ملی آنها در...

گروه واگنر: هدف از حضورمان در آفریقا مبارزه با تروریسم است

به گزارش شفاف، به نقل از خبرگزاری تاس، «یوگنی پریگوژین» موسس گروه روسی واگنر گفت: مطمئنم که در این کار موفق می‌شویم. ما برای حفاظت از آنهایی که از ما درخواست کمک کرده‌اند، در آفریقا هستیم. برای حفاظت از شهروندان آفریقایی و منافع ملی آنها در مقابل تروریست‌ها و راهزنان که هویت آفریقایی ندارند.

وی ادعاها درباره کشته شدن غیرنظامیان توسط نیروهای گروه واگنر در جمهوری آفریقای مرکزی و مالی را رد کرده و آن را کاملا جعلی دانست.

موسس گروه روسی واگنر ادامه داد: این اقدامات از سوی آمریکایی‌ها و فرانسوی‌هایی انجام شده که نمی‌توانند شبه‌نظامیان و تروریست‌های جهانی را مغلوب کنند و شکست دهند چون تنبل هستند.

پریگوژین همچنین خاطرنشان کرد: آنها عادت کرده‌اند در پایگاه‌های خود بنشینند و در حالیکه ما داریم در «جنگل‌» گشت‌زنی می‌کنیم تا تروریست‌ها را از بین ببریم، از خودشان محافظت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رقص هماهنگ مهران مدیری و محمدرضا شریفی‌نیا در یک فیلم