تفاوت بین آبرسان 72 ساعته کلینیک با آبرسان 100 ساعته


در روتین پوستی، مرطوب کردن یکی از مهم‌ترین مراحل است و جایگاه ویژه‌ای دارد. یک مرطوب کننده خوب سلامت پوست شما را تضمین می‌کند و بیشتر از هر محصول دیگری در جوان ماندن آن مؤثر است. اگر تصمیم داشته باشید محبوب‌ترین و بهترین مرطوب کننده...

در روتین پوستی، مرطوب کردن یکی از مهم‌ترین مراحل است و جایگاه ویژه‌ای دارد. یک مرطوب کننده خوب سلامت پوست شما را تضمین می‌کند و بیشتر از هر محصول دیگری در جوان ماندن آن مؤثر است. اگر تصمیم داشته باشید محبوب‌ترین و بهترین مرطوب کننده را امتحان کنید؛ قطعا سری به آبرسان و مرطوب کننده‌های برند کلینیک خواهید زد! تنوع برند کلینیک در این زمینه بسیار زیاد است و ممکن است انتخاب را برای شما دشوار کند؛ در این مقاله تصمیم داریم تا دو مدل از آبرسان و مرطوب کننده مویسچر سرج Moisture Surge کلینیک را باهم مقایسه کنیم و شما را در بهترین انتخاب همراهی کنیم.

تفاوت بین آبرسان 72 ساعته کلینیک با آبرسان 100 ساعته

مقایسه آبرسان ۷۲ ساعته و آبرسان ۱۰۰ ساعته کلینیک

از بین تمامی آبرسان‌های کلینیک، ژل آبرسان ۷۲ ساعته و آبرسان ۱۰۰ ساعته Clinique جزو محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین‌های این برند آمریکایی هستند. این دو مرطوب کننده از لاین مویسچر سرج کلینیک هستند که ضمن قدرت آبرسانی بسیار بالا و ترکیبات مشابه، در بعضی از ویژگی‌ها مانند بافت محصول با هم متفاوت هستند. اما هر دو دارای ترکیباتی هستند که رطوبت را تا چندین روز حفظ می‌کند، بنابراین پوست شما در تمام روز و شب می‌درخشد. در ادامه با اصلی‌ترین فرق بین آبرسان ۷۲ ساعته و ۱۰۰ ساعته کلینیک آشنا خواهید شد.

  1. آبرسان ۷۲ ساعته کلینیک مدل Moisture Surge 72H فرمولاسیونی غنی با بافت ژل – کرمی دارد و برای انواع پوست مناسب است این در حالی است که مدل جدید این محصول یعنی آبرسان کلینیک مدل مویسچر سرج اینتنس Moisture Surge Intense 72Hتقریبا همان فرمولاسیون را دارد؛ اما به طور اختصاصی برای پوست خشک ساخته شده است. برند کلینیک می‌گوید این غنی‌ترین فرمولاسیون آبرسان این برند است و پوست شما را درخشان، نرم و لطیف می‌کند.

لینک آبرسان ۷۲ ساعته برند کلینیک اصل

https://suraw.com/product/clinique-moisture-surge-intense-skin-fortifying-hydrator-50ml/

تفاوت بین آبرسان 72 ساعته کلینیک با آبرسان 100 ساعته

  1. مرطوب کننده ۱۰۰ ساعته کلینیک، بافتی سبک‌تر با فرمولاسیونی ژله‌ای دارد و تأثیر آبرسانی آن تا مدت طولانی‌تری روی پوست باقی می‌ماند، این آبرسان و مرطوب کننده برای انواع پوست به‌ویژه پوست مختلط و چرب مناسب است.

لینک آبرسان ۱۰۰ ساعته برند کلینیک اصل

https://suraw.com/product/clinique-moisture-surge100h-hydrator/

  1. هر دو مرطوب کننده Moisture Surgeکلینیک اصل، توسط متخصصان تست شده‌اند تا آلرژی‌زا نبودن محصولات اثبات شود و همچنین در فرمولاسیون آن‌هااز عطر، چربی، الکل، پارابن و فتالات استفاده نشده است.

تفاوت بین آبرسان 72 ساعته کلینیک با آبرسان 100 ساعته

  1. در هر دو محصول از ترکیباتی استفاده شده که پوست شما را به طور شگفت‌آوری مرطوب نگه می‌دارد. ویتامین C ویتامین E و اسید هیالورونیک به همراه کافئین و عصاره آلوئه‌ورا بخشی از این ترکیبات موثر هستند. محققان برند Clinique با تخمیر گیاه آلوئه‌ورا، فرمولاسیون نوین خلق کردند تا پوست بتواند راحت‌تر این ترکیب را جذب کند.
  1. آبرسان ۷۲ ساعته کلینیک مدل Moisture Surge Intense علاوه بر تمامی این ترکیبات و به جهت افزایش قدرت آبرسانی به پوست حساس و آسیب‌دیده، از سنتلا آسیاتیکا نیز بهره برده؛ سیکا یک ماده با قدمت چند قرنی است که به طور سنتی در طب چینی برای تسکین و ترمیم پوست استفاده می‌شود. این مرطوب کننده همچنین حاوی سه نوع لیپید برای تقویت سد دفاعی پوست است تا رطوبت به طور کامل داخل پوست باقی بماند؛ از این رو حتی پوستی که سد دفاعی آسیب دیده و ضعیف دارد نیز می‌تواند با این آبرسان، مرطوب و هیدراته شود و این رطوبت را تا ۷۲ ساعت نگه دارد.

نتیجه نهایی

هر دو مرطوب کننده تجربه خوبی را به مصرف‌کننده خود ارائه می‌دهند و آبرسانی بهینه و کاملی برای شما فراهم می‌کنند. آبرسان ۷۲ ساعته کلینیک طی شرایط سخت‌تری در آب‌وهوای سیبری آزمایش شده است و نتایج شگفت‌انگیزی را ارائه می‌دهد؛ ازاین‌رو برای افرادی که پوست خشک و خیلی خشک دارند گزینه قوی‌تری به نظر می‌رسد. آبرسان ۱۰۰ ساعته نیز باتوجه‌به بافت سبک‌تری که دارد، به‌خوبی توانسته رضایت افرادی که پوست چرب و مستعد جوش دارند را به خودش جلب کند.

منبع : سایت سوراو (www.suraw.com)

برچسب :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لژیونرهای ایرانی در فینال لیگ قهرمانان اروپا