تبریک تولد سی سالگی و جملات زیبا برای سی سالگی


همانطور که می دانید یکی از روز های زیبا در تقویم روز تولد است که به منظور تبریک به دوستان و آشنایان می تونید از جملات زیبایی استفاده کنید به همین خاطر، در این مقاله مجموعه ای از متن تبریک تولد سی الگی را در اختیارتان خواهیم گذاشت.

سی سالگی در واقع برای هر شخصی سن خاصی است و در این سن انسان بیشتر به پشت سر خود نگاه می کند و بیشتر از قبل به خودش و زندگی فکر می کند که در مورد این سن جملات زیبایی گفته شده است بنابراین، اگر شما نیز به دنبال متن تبریک تولد سی سالگی هستید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.

مجموعه ای از متن تبریک تولد سی سالگی

در مورد سی سالگی جملات ناب با مفاهیم دلنشینی وجود دارد که می توانید در شبکه های اجتماعی نیز از آن ها استفاده نمایید به همین خاطر، در ادامه مطلب مجموعه ای از متن تبریکات تولد سی سالی را در اختیار شما دوستان عزیز قرار داده ایم تا بتوانید از بین آن ها جملات زیبایی را انتخاب کنید.

تبریک تولد سی سالگی و جملات زیبا برای سی سالگی

تبریک تولد سی سالگی با جملات زیبا

*****

وقتی سی ساله شده‌ ای متوجه می‌شوی هیچ چیز هیچ عیبی ندارد، پس آنگونه زندگی کن که می‌خواهی

تولد ۳۰ سالگیت مبارک

*****

سی سالگی یعنی هنوز جوانی، اما با تجربه

سالروز سی ساله شدنت مبارک

******

در سی سالگی هیجان بیست سالگی جای خود را به آرامش می‌دهد و شور نوجوانی اکنون ذوقی منطقی است برای زندگی را زیستن.
خوشحالم که سی سالگی ات را با هم جشن می گیریم.

*****

همسرم، تنها مونسم،
یک باغ گل شقایق تقدیم به تو که بهترینی
سالروز سی امین تولدت مبارک

*****

سی سالگی سال جشن گرفتن، خندیدن‌های بلند و تصمیمات بزرگ است. اصلا باید دوباره عاشق شد و دوست داشته شدن را عمیق‌تر تجربه کرد.

*****

تبریک تولد سی سالگی و جملات زیبا برای سی سالگی

تبریکات تولد سی سالگی با جملات ناب

دل به دریا زدن و شوق رسیدن بعد از سی سالگی حال دیگری دارد، واقعی‌تر است و می‌توانی با قدم‌های مصمم به ناخوشی‌ها پشت کرده و دست و دلت را برای تجربه‌های خوش جدید بگشایی.

*****

در سی سالگی هیجان بیست سالگی جای خود را به آرامش می‌دهد و شور نوجوانی اکنون ذوقی منطقی است برای زندگی را زیستن.

*****

آنجا که با هر بادی نمی‌لرزی و احساساتت تثبیت شده‌اند، دوست داشتن‌هایت و دیدگاهت به زندگی عمیق است، آنجا که خواسته‌هایت دست یافتنی‌تر و اهدافت عاقلانه‌تر شده‌اند… آنجا که رفتن‌ها را با آرامش می‌پذیری و ماندنی‌ها، انتخاب‌های زیبا و دائمی‌ات می‌شوند… آنجا سی سالگی است.

*****

سی سالگی یعنی مراقب باش بی گدار به آب نزنی، بترسی از اشتباه و متین و درست رفتار کنی؛ چرا که زندگی در مسیر اصلی خود افتاده است و هر پیچ اشتباه به معنای یک مقصد اشتباه است.

*****

سی سالگی مزه گسی دارد، باید آرام پیش بروی، اما با قدم‌های محکم می‌توانی تکیه گاه باشی و هم تکیه کنی. می‌دانی چه عطری باید بزنی، چطور باید لباس بپوشی و چطور باید عاشق بشوی …

*****

سی سالگی چیزی شبیه سه شنبه است، شبیه ساعت‌های بعد از ظهر، برای بعضی کار‌ها دیر و برای بعضی کار‌ها زود…

*****

به عنوان کسی که از سی سالگی عبور کرده است به شما می‌گویم که قسمت وحشتناک سی ساله شدن تنها در ذهن شماست و سن به معنای واقعی تنها یک کلمه است.

*****

بعد از سی سالگی که عاشق شوی دیگر اسمش را روی کاعذ نمی‌نویسی و دورش قلب بکشی، یا عکس را لای کتاب نمی‌گذاری تا مدام نگاه کنی… سی سالگی به بعد که عاشق شوی غروب‌های پاییز یک لیوان چای می‌ریزی و از پشت پنجره تمام شهر را زیر بارانی که نمی‌بارد با خیال او قدم می‌زنی…

بیست سالگی، سی سالگی، چهل سالگی سنینی هستند که تک تک لحظاتشان در یاد و خاطر ما و دوستانمان خواهد ماند. شما به راحتی می‌توانید با ارسال متنی کوتاه روز تولد چهل سالگی، سی سالگی و بیشت سالگی خود و دوستانتان را جاودانه نمایید

*****

سی سالگی آنجایش ترسناک است که به خودت می‌آیی و می‌بینی به هیچ چیز نرسیده‌ای… برای عبور از این هراس باید داشته‌ها و خواسته‌هایت را دوباره از نو بنویسی.

*****

پیشانی‌ام آینه سی سالگی‌ام شده است و شقیقه‌هایم از خاطراتی که نیستند سخن می‌گوید و من هنوز برایت لبخند نزده‌ام…

*****

تبریک تولد سی سالگی و جملات زیبا برای سی سالگی

تبریکات تولد سی سالگی با متن ناب کوتاه

وقتی سی ساله می‌شوید همه مدام از شما سؤال می‌کنند که آیا شغل دارید؟ خانه دارید؟ ازدواج کرده‌اید؟ انگار زندگی یک لیست خرید است. اما هیچ کس هرگز از شما سؤال نمی‌کند که خوشحال هستید یا نه.

*****

سی و چند سالگی یک زن را هر کسی نمی‌فهمد. سی و چند سالگی یک زن یعنی شیطنت و دلفریبی در کنار وقار و متانت؛ چه ترکیب جذابی. سی و چند سالگی آغاز پختگی یک زن است؛ سرشار از هوش و زیبایی.
شبیه یک نسیم خنک در عصر تابستان یا صوت دل انگیز باران هنگام نوازش برگ‌ها، هر چه تو را وارد یک خلسه می‌کند؛ زن سی و چندساله زندگی را سرحال می‌آورد… یک نقاشی بی نقص از هر آنچه می‌توان در یک قاب جمع کرد.

*****

در سی سالگی هستم، در اوج ناامیدی با کوله باری از تجربه و انبوهی از حسرت هنوز در انتظار فرصت؛ خسته‌ اما سرشار از انرژی، در انتهای قصه و در ابتدای ماجرا.

*****

سی سالگی یعنی هنوز جوانی، اما با تجربه

*****

زنان در حوالی سی سالگی شاید دیگر روی بخار شیشه قلب نکشند، اما دوستت دارمشان را می‌توان در روزمرگی زندگی، شاید در طعم مربای آلبالو یا یک پیراهن اتو کرده دید…

*****

پیش از این فکر می‌کردم با گذر از سی سالگی، زندگی‌ام وارد سراشیبی می‌شود و اکنون که از حوالی سی گذشته‌ام، فهمیده‌ام تازه اینجا همان جایی است که می‌توان ذهن را شکوفا و زندگی را متحول کرد.

*****

تبریک تولد سی سالگی و جملات زیبا برای سی سالگی

تبریکات تولد سی سالگی با جملات زیبا

وقتی به سی سالگی می‌رسی می‌دانی اصرار بی مورد یا پافشاری روی حرف شاید پشیمانی به دنبال داشته باشد. می‌دانی زود از حرف دیگران آزرده نشوی، چون حرف‌ها دیدگاهند نه واقعیت و هر چیز را نباید پذیرفت، چون صرفا زاویه دید هستند نه حقیقت.

*****

در سی سالگی می‌توان بی‌پروا عمل کرد، چون هنوز هم قدرت ریسک داریم، می‌توان یک انتخاب هیجان انگیز داشت، چون خودمان را می‌شناسیم، سرزنده‌ایم پس رنگارنگ می‌پوشیم و بلند بلند می‌خندیم، چون فهمیده‌ایم که زندگی کوتاه و دنیا بی ارزش است.

*****

وقتی سی ساله شده‌ای متوجه می‌شوی هیچ چیز هیچ عیبی ندارد، پس آنگونه زندگی کن که می‌خواهی.

*****

وحشی، دیوانه و بی رحم است، سی سالگی! گویی جهان به قبل و بعد از آن تقسیم می‌شود. سی ساله شده‌ام، ازدواج نکرده و بچه‌ای ندارم، اما یک عالمه تجربه دارم. دیگر شعر نمی‌نویسم، سفر می‌کنم. با صراحت خود را نقد می‌کنم. در سی سالگی احساسات تثبیت و دوست داشتن‌ها عمیق می‌شوند. در سی سالگی با نگاهی متفاوت می‌توانی مرز‌های خواسته‌هایت را جا به جا کنی. دیگر آنکه که از زندگی می‌رود را با متانت بدرقه خواهی کرد و آنکه می‌آید می‌شود تمام دنیایت. سی سالگی را می‌شود جور دیگری دوست داشت؛ عمیقا.

*****

تبریک تولد سی سالگی و جملات زیبا برای سی سالگی

شما دوستان در صورت تمایل با کلیک بر روی تبریک تولد می توانید جملات زیبا با مفاهیم نابی را مکطالعه کنید و همچنین در شبکه های اجتماعی نیز از آن استفاده نمایید.

منبع : آرگا

برچسب : تبریک تولد

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر