ملاقات خصوصی، داستان عاشقانه‌های یک خلافکار


ملاقات خصوصی، داستان عاشقانه‌های یک خلافکار «ملاقات خصوصی» عاشقانه‌ای متفاوت است که این روزها در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود. این فیلم نخستین بار در چهلمین دوره‌ی جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و توجه بسیاری از مخاطبان و منتقدان سینما را به...

ملاقات خصوصی، داستان عاشقانه‌های یک خلافکار

«ملاقات خصوصی» عاشقانه‌ای متفاوت است که این روزها در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود. این فیلم نخستین بار در چهلمین دوره‌ی جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و توجه بسیاری از مخاطبان و منتقدان سینما را به خود جلب کرد. ملاقات خصوصی نخستین ساخته‌ی بلند سینمایی امید شمس به‌عنوان کارگردان و نویسنده است که در سال 1400 توسط امیر بنان تهیه‌کنندگی شده است.

ملاقات خصوصی، داستان عاشقانه‌های یک خلافکار

«ملاقات خصوصی» داستان علاقه‌ی پسری زندانی به نام فرهاد با بازی هوتن شکیبا به دختری به نام پروانه با بازی پریناز ایزدیار را به تصویر می‌کشد. فرهاد هم‌‌بند و دوستِ پدر پروانه (ایرج) با بازی سیاوش چراغی‌پور است که به جرم دزدی در زندان به سر می‌برد. پروانه مدام به ملاقات فرهاد می‌آید و در این بین نیز در تلاش است تا هر طور که شده فرهاد را از زندان آزاد کند؛ به همین خاطر او درگیر ماجراهایی پیچیده می‌شود و این تازه شروع داستان «ملاقات خصوصی» است. به‌ طور کلی عشق میان دو شخصیت اصلی داستان در ذهن تماشاگر بسیار باورپذیر تداعی می‌شود. همچنین پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا بازی‌های قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته‌اند. علاقه‌مندان به خرید بلیت ملاقات خصوصی می‌توانند به سایت سینماتیکت مراجعه کنند.

در ادامه به معرفی مختصری از دو بازیگر اصلی این فیلم می‌پردازیم:

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار بازیگری را با ایفای دو نقش کوتاه در فیلم‌های سینمایی «یک مرد، یک شهر» در سال 1386 و «در امتداد شهر» در سال 1389 را آغاز کرد. اما با بازی در سریال «زمانه» به کارگردانی حسن فتحی در سال 1390 شناخته شد و نزد مردم به شهرت رسید. پریناز در دهه‌ی 90 بسیار پٌرکار بود و در 18 فیلم سینمایی هنرنمایی کرد. او برای بازی نقش سمیه در «ابد و یک روز»، نخستین ساخته‌ی سینمایی سعید روستایی موفق شد تا جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش اصلی زن را از سی و چهارمین جشنواره فجر از آن خود کند. ایزدیار تاکنون در فیلم‌های مهم و پرطرفداری همچون «ابد و یک روز»، «سرخ‌پوست» و «متری شیش و نیم» هنرنمایی کرده است و پیش‌بینی می‌شود که در آینده نیز موفقیت‌های بیشتری کسب کند.

ایزدیار در «ملاقات خصوصی» نیز به خوبی از پس ایفای کاراکتر پروانه برمی‌آید. او دختری تنهاست که پدر بالای سرش نیست و یاد گرفته که چطور از پس زندگی‌اش برآید و کار و کاسبی‌ای داشته باشد. تنهایی و عشق پروانه به فرهاد را می‌توان از چشمان او دید و همین موضوع است که بازی او را در ذهن مخاطب ماندگار و تاثیرگذار و عشق او را باورپذیر می‌کند.

هوتن شکیبا

هوتن شکیبا حرفه‌ی بازیگری را با فیلم سینمایی «شب بیرون» در سال 1392 آغاز کرد و بعد از آن در فیلم‌هایی همچون «طبقه حساس» به‌عنوان نقش مکمل حضور داشت. اما عمده شهرت او را می‌توان به تلویزیون ربط داد؛ او با صداپیشگی در مجموعه‌ی «کلاه قرمز» و بازی در سریال‌های «لیسانسه‌ها» و «فوق‌لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت شهرت قابل توجهی کسب کرد. همچنین او در بیش از سی نمایش در صحنه‌ی تئاتر نیز هنرنمایی کرده است. هوتن شکیبا در این سال‌ها در فیلم‌هایی همچون «شبی که ماه کامل شد»، «ابلق» و «تی تی» حضوری به‌یادماندنی داشته، به طوری که نمی‌توان کاراکتر دیگری را به جای او تصور کرد. قابل ذکر است که او برای بازی در نقش عبدالحمید ریگی در «شبی که ماه کامل شد» برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش اصلی مرد از سی و چهارمین دوره‌ی جشنواره فجر شد.

هوتن شکیبا در «ملاقات خصوصی» با ایفای نقش فرهاد که در وهله‌ی اول فردی مودب و موجه به نظر می‌رسید، موفق عمل کرده است. اما در ادامه متوجه می‌شویم که کاراکتر فرهاد دو وجهی است؛ به طوری که او در مواجهه با پروانه فردی عاشق‌پیشه و آرام است اما در محیط زندان، حیله‌گر و آب‌زیرکاه می‌شود. شکیبا به خوبی توانسته این دوگانگی را در بازی خود به نمایش بگذارد که در ذهن مخاطب ماندگار باشد. ‎

«ملاقات خصوصی» از 13 دی در سینماهای سراسر کشور اکران شده است و جزء پرفروش‌ترین فیلم‌هایی است که هم‌اکنون بر روی پرده‌ی سینماها هستند. قابل ذکر است که این فیلم تاکنون بیش از 292231 نفر مخاطب داشته و بیش از 9 میلیارد تومان فروخته است. همچنین پیش‌بینی می‌شود که «ملاقات خصوصی» باتوجه به محبوبیت دو بازیگر اصلی آن نزد مخاطبان و فیلمنامه‌ی عاشقانه‌ی آن در ادامه‌ی اکرانش نیز با استقبال مخاطبان روبرو شود.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل روز معلم | عکس تبریک روز معلم