وحدت و همدلی برای حل مشکلات اقتصادی کشور ضروری است


وحدت و همدلی برای حل مشکلات اقتصادی کشور ضروری است

تبریز- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت و همدلی برای حل مشکلات اقتصادی کشور ضروری است و همه مردم و مسئولان و بخش خصوصی باید برای حل مشکلات اقتصادی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف شامگاه جمعه در نشست مشترک مجمع نمایندگان، مسئولان دستگاه‌های دولتی و نمایندگان بخش خصوصی استان با رئیس مجلس شورای اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی به ما ثابت کرد که با تکیه بر توان و ظرفیت مردم می‌توان موانع سخت را از سر راه برداشت و به پیروزی رسید و این درسی است که ما از امام خمینی (ره) گرفتیم، بزرگ مردی که جز برای خدا حرفی نزد و جز برای خدا گامی بر نداشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی آموزه مهمی برای ما دارد، اظهار کرد: هرگاه بر توان و ظرفیت داخلی اعتماد کردیم توانستیم با عقلانیت انقلابی از سختی‌ها عبور کنیم و این همان رمز مهم پیروزی انقلاب اسلامی است.

قالیباف ادامه داد: ما در کشورمان باید تولید ثروت کنیم تا سرمایه گذاری اتفاق بیفتد و تا وقتی این اتفاق نیفتد نمی‌توانیم سرمایه گذاری داشته باشیم و نتیجه آن این می‌شود که ما امروز در منحصر به فرد ترین جای دنیا ایستاده ایم و اگر در همه حوزه‌ها درست حرکت کنیم مشکلات حل و درآمد کشور افزایش پیدا خواهد کرد.

رئیس مجلس با بیان اینکه مبانی انقلاب اسلامی مردم بوده و هر تصمیمی که برای حل مشکلات مردم گرفته شود باید شجاعانه و منطبق بر عقلانیت انجام گیرد، گفت: همه ظرفیت‌ها و امکانات در کشور وجود دارد و ما می‌توانیم با یک برنامه‌ریزی دقیق و علمی، در طول اجرای برنامه هفتم توسعه کشور را به شرایط ثبات اقتصادی برسانیم.

قالیباف با تاکید بر اینکه باید خرید خدمت انجام دهیم نه تولید خدمات، گفت: برای حل مشکلات باید تشخیص علمی درست با تصمیمات سیاسی داشته باشیم.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آمریکا به دیوان بین‌المللی کیفری: سراغ اسرائیل بروید سراغتان می‌آییم