دولت در بودجه به بخش بهداشت و درمان توجه کرده است


دولت در بودجه به بخش بهداشت و درمان توجه کرده است

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت اعتبارات بسیار خوبی را برای بخش بهداشت و درمان در لایحه بودجه سال آینده در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی یوسفی در جلسه علنی امروز (یکشنبه۲ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در مموافقت با کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: کاهش مالیات تولید کنندگان و صنایع خرد را شاهد هستیم که نکته بسیار مهمی است.

وی بیان کرد: دولت اعتبار خوبی را برای بخش درخمان و بهداشت در لایحه بودجه سال آینده در نظر گرفته که این موضوع هم قابل توجه است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: شاهد کاهش تعرفه حقوق گمرکی از چهار درصد به یک درصد برای کالاهای اساسی و نهاده های دامی هستیم و از این طریق بخش قابل توجهی از کشاورزان و دامداران حل خواهد شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختصاص دو میلیارد دلار برای واردات خودرو گفت: بهتر است این اعتبار برای حمل و نقل عمومی و نوسازی تاکسی و ناوگان عمومی صرف شود. به هر صورت این موضوع بسیار حائز اهمیت است و منجر به رفع مشکلات حوزه خودرو خواهد شد.

وی تأکید کرد: حتما در جریان بررسی لایحه بودجه توجه ویژه به بازنشستگی خواهیم داشت و به دنبال آن هستیم که حقوق آنها را افزایش دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اختلاف سنی شوکه کننده ژوزه و همسر ایرانی اش