خطای محاسباتی دشمن عدم شناخت دقیق از پیوند مردم با رهبری بود


خطای محاسباتی دشمن عدم شناخت دقیق از پیوند مردم با رهبری بود

نماینده ادوار مجلس گفت: دشمن تصور می‌کرد اگر عمود خیمه انقلاب را بزند استواری نظام از بین خواهد رفت و این امر به لحاظ سیاسی منشأ تغییراتی در جامعه می‌شود.

علاءالدین بروجردی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به سؤالی درخصوص فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع مداحان در مورد خطای محاسباتی دشمن در وقایع اخیر گفت: در این بحران تحمیلی تعداد زیادی از سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه طراحی مطالعه شده درازمدتی انجام داده و جنگ شناختی تمام‌عیاری را بر اساس نقاط ضعف ما و البته تصورات غلط خودشان و عدم شناخت دقیق‌شان از ماهیت انقلاب اسلامی و جایگاه والای رهبری و پیوند اکثریت مردم با این جایگاه رفیع، رقم زدند.

رئیس کمیته سیاسی مجمع بیداری اسلامی افزود: البته آن‌ها پیش از این هم به بهانه‌های مختلف تحریم‌های متعددی را علیه ملت وضع کرده بودند. اما این بار طراحی‌ای که انجام دادند و با اقدامات گسترده تبلیغاتی و سرمایه‌گذاری میلیاردی از طریق رسانه‌هایی نظیر اینترنشنال، بی بی سی و امثالهم، برنامه‌ها را روی ایران متمرکز کرده و ۲۴ ساعته خبرسازی کردند و عوامل خودشان را در داخل کشور به کار گرفتند، اما محاسبات آن‌ها همیشه غلط از آب درآمده است.

بروجردی تصریح کرد: آن‌ها چون دیدند قوام ملت به جایگاه والای رهبری است، تصور کردند اگر عمود خیمه انقلاب را بزنند عملاً استواری نظام از بین خواهد رفت و این امر می‌تواند به لحاظ سیاسی منشأ تغییراتی در جامعه ما بشود. غافل از این‌که پیوند ملت و رهبری تا چه اندازه قوی است و اکثریت جامعه ما که مردم متدینی هستند و خانواده صدها هزار شهید که درواقع صاحبان اصلی انقلاب هستند و برای این انقلاب هزینه داده‌اند، اجازه نمی‌دهند اتفاق ناگواری در این کشور رخ دهد.

این نماینده ادوار مجلس در ادامه گفت: تبلیغات دشمن آنقدر گسترده بود که حتی افراد سابقه‌دار نیز در برابر این حجم از تبلیغات دچار تردید شدند، اما این ترفند آن‌ها نیز به نتیجه نرسید و تیرشان به سنگ خورد.

وی تأکید کرد: البته این حوادث عبرت‌ها و درس‌های زیادی برای ما داشت که هم باید آن‌ها را بیاموزیم و هم بر اساس این یافته‌ها عمل کنیم. رفتار ما نباید به گونه‌ای باشد که زمینه تأثیرگذاری دشمن فراهم آید. از جمله در حوزه اقتصادی با توجه به این‌که ما به دلیل دارا بودن بیشترین ذخایر نفت و گاز بالقوه کشور ثروتمندی هستیم، مدیریت ما باید به نحوی باشد که این توان بالقوه را بالفعل کند و اجازه ندهیم توطئه دیگری از طرف دشمن بتواند شکل گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو