گزارش| کلنگ ساخت مجتمع چند منظوره آل یاسین در منطقۀ 20 به زمین خورد


گزارش| کلنگ ساخت مجتمع چند منظوره آل یاسین در منطقۀ 20 به زمین خورد

کلنگ ساخت مجتمع مسکونی، فرهنگی، ورزشی و آموزشی آل یاسین با حضور قاضی‌زاده هاشمی بر زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سازمان اقتصادی کوثر زیرمجموعۀ بنیاد شهید و امور ایثارگرانا با سابقه حدود چهار دهه فعالیت در حوزۀ اقتصادی، سعی دارد با فعالیت در چارچوب سیاست‌های کلی نظام و در نظر گرفتن منافع کلیه ذینفعان و محوریت مبانی حاکم بر فعالیت سازمان از جمله رهنمودها، تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ضمن تحقق اهداف اقتصادی و ایفای نقش موثر در اقتصاد ملی، مسئولیت‌های اجتماعی و وظایف خود را در خدمت رسانی به جامعه ایفا کند و بر همین اساس برنامه راهبردی خود را تدوین و پیاده‌سازی کرده است.

در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی راهبرد توسعه سرمایه‌گذاری ها در مناطق محروم با رویکرد اشتغال زایی، حمایت از کسب و کارهای کوچک مقیاس بازار محور و بستر سازی جهت کارآفرینی جامعه هدف ایثارگری و همچنین حمایت از طرح‌های نوآورانه و نوپا در حوزه کسب و کارهای محوری سازمان از جمله اولویت‌های این بخش بوده است. حوزه های کسب و کار این سازمان عبارت اند از - گروه کشاورزی، گروه معادن، گروه صنایع، - گروه خدمات مالی و سرمایه گذاری، گروه برق و انرژی و گروه عمران و ساختمان است.

این بار سازمان اقتصادی کوثر در تازه‌ترین عملیات عمرانی و ساختمانی، اقدام به ساخت مجتمع مسکونی، فرهنگی، ورزشی و آموزشی آل یاسین در منطقۀ 20 تهران کرد. جامعۀ هدف این طرح، جانبازان و ایثارگران هستند، اما در عین حال مردم این منطقه می‌توانند از امکانات این مجتمع استفاده کنند.

عصر امروز سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کلنگ آغاز به کار ساخت این مجتمع را بر زمین زد.

گزارش تصویری این رویداد را مشاهده می‌کنید.

گزارش| کلنگ ساخت مجتمع چند منظوره آل یاسین در منطقۀ 20 به زمین خورد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی