واکنش شهرداری تهران به ترافیک سنگین برخی از معابر در پی بارش برف


واکنش شهرداری تهران به ترافیک سنگین برخی از معابر در پی بارش برف

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران از استقرار ۱۰ هزار نیروی خدمات شهری در ۲۲ منطقه تهران خبر داد و گفت: ترافیک سنگین در برخی از معابر و بزگراه به دلیل قرار گرفتن در پیک ترافیک است و با کاهش این شرایط مجددا شن باشی در این معابر آغاز می‌شود.

علیرضا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آماده‌باش 10 هزار نیروی خدمات شهری در پی بارش برف در سطح 22 منطقه شهر تهران اظهار کرد: این نیروها در مناطق مختلف آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

وی تصریح کرد: بنا بر برنامه‌ریزی انجام شده، شن و ماسه به صورت کامل در اختیار مناطق قرار گرفته است و توسط نیروهای اشاره شده در سطح معابر و خیابان‌ها ریخته خواهد شد.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش که برخی از شهروندان نسبت به شن‌پاشی و نمک‌پاشی در برخی از مناطق شمالی از جمله بزرگراه امام علی (محدوده ارتش) انتقاد دارند، گفت: با توجه به اینکه ما در حال حاضر در ساعت پیک ترافیک قرار داریم، مشکلاتی برای تردد خودروها و وسایل نقلیه مربوط به شهرداری تهران برای برف‌روبی وجود دارد اما این اطمینان را به شهروندان می‌دهیم که شهرداری با جدیت تلاش خود را برای برف‌روبی و رفاه حال شهروندان انجام خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بنابر برنامه‌ریزی شده انجام شده با کاهش ساعت پیک ترافیک مجددا نیروهای خدمات شهری به صورت فعال‌تر اقدام به نمک‌پاشی و شن‌پاشی خواهند کرد و این اطمینان را به شهروندان می‌دهیم که هیچ‌گونه یخ‌بندانی را در پی بارش برف در مناطق تهران نداشته باشیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وضعیت جاده‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی