ردمجیک 8 پرو با اسنپدراگون 8 نسل 2 و شارژر 165 واتی، تعریف تازه‌ای از گوشی گیمینگ است


ردمجیک 8 پرو با اسنپدراگون 8 نسل 2 و شارژر 165 واتی، تعریف تازه‌ای از گوشی گیمینگ است

گوشی نوبیا ردمجیک 8 پرو – Nubia RedMagic 8 Pro می تواند با استفاده از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 2 و شارژ سریع 165 واتی، به جذاب‌ترین گوشی گیمینگ بازار تبدیل شود.کمپانی نوبیا اعتقاد راسخی به پیشرفت چشمگیر تکنولوژی دارد و بسیاری محصولات این...

گوشی نوبیا ردمجیک 8 پرو – Nubia RedMagic 8 Pro می تواند با استفاده از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 2 و شارژ سریع 165 واتی، به جذاب‌ترین گوشی گیمینگ بازار تبدیل شود.

کمپانی نوبیا اعتقاد راسخی به پیشرفت چشمگیر تکنولوژی دارد و بسیاری محصولات این کمپانی نیز با همین رویکرد روانه بازار می‌شوند. مثال بارز این محصولات، نوبیا واچ (Nubia Watch) است که نخستین ساعت هوشمند بازار مجهز به صفحه نمایش منعطف به شمار می‌رود.

علاقمندان به گوشی‌های هوشمند حتما با نام سری محصولات RedMagic نوبیا آشنا هستند. محصولاتی که به طور خاص گیمرها را هدف گرفته و با هر نسخه، قابلیت‌ها و مشخصات فنی پیشرویی را ارائه می‌کنند.

به تازگی افشاگر معروف چینی، Digital Chat Station اطلاعات جدیدی را از نسل جدید این سری گوشی‌ها، ردمجیک 8 پرو منتشر کرده و اطلاعاتی از آن را فاش نموده است. بر اساس این اطلاعات، RedMagic 8 Pro ابعادی فشرده‌تر از نسل قبلی خود، 7S Pro خواهد داشت. با این وجود، توان سخت افزاری نسل جدید به طور چشمگیری بالاتر از نسل پیشین خواهد بود.

ردمجیک 8 پرو؛ نخستین گوشی گیمینگ مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2

بر اساس اطلاعات فاش شده توسط Digital China Station، ردمجیک 8 پرو به تراشه قدرتمند Snapdragon 8 Gen. 2 کوالکام مجهز خواهد بود. به این ترتیب، این محصول نوبیا به نخستین گوشی گیمینگ بازار مجهز به نسل جدید تراشه‌های پرچمدار اسنپدراگون تبدیل خواهد بود.

ردمجیک 8 پرو با اسنپدراگون 8 نسل 2 و شارژر 165 واتی، تعریف تازه‌ای از گوشی گیمینگ است

هنوز به طور خاص مشخص نیست که این تراشه‌ها از حیث عملکرد چه تفاوتی با نسل پیشین خود خواهند داشت. با این وجود می‌توان انتظار عملکردی کاملا برتر را از RedMagic 8 Pro داشت.

علاوه بر این، اطلاعات لو رفته همچنین به ابعاد کوچک‌تر گوشی گیمینگ جدید نوبیا اشاره دارند؛ در حالی که وزن آن کمی بیشتر از قبل خواهد بود.‌ این محصول همچنین به یک صفحه نمایش 6.8 اینچی اولد تخت مجهز خواهد بود که حسگر اثر انگشت در زیر آن قرار گرفته است.

در صورتی که اطلاعات موجود صحیح باشد، ماژول دوربین اصلی ردمجیک 8 پرو در مقایسه با قبل پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت. با این وجود، شاهد تغییر چندانی در دوربین سلفی نخواهیم بود و نمی‌توان انتظار پیشرفت سخت افزاری قابل توجهی را از این دوربین داشت. البته این احتمال وجود دارد که عملکرد این دوربین سلفی به طور کلی بهبود یابد؛ اما در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در این خصوص در اختیارمان نیست.

جدیدترین پرچمدار گیمینگ نوبیا از یک ماژول دوربین سه‌گانه در پشت بهره خواهد برد. این ماژول دوربین از یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز ماکروی دو مگاپیکسلی بهره خواهد برد. این چینش دوربین تنوع زیادی را عکسبرداری در اختیار کاربران قرار داده و عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت.

ردمجیک 8 پرو همچنین احتمالا در دو مدل مختلف، حداقل از حیث ظرفیت باتری، روانه بازار خواهد شد. این دو مدل به ترتیب ظرفیت‌های 5000 و 6000 میلی آمپر ساعتی باتری را ارائه خواهند داد؛ هرچند که احتمالا مدل 6000 میلی آمپر ساعتی تنها مختص بازار چین خواهد بود.

البته خبر خوب برای هر دو مدل از این گوشی آن است که هر دو مدل از شارژ سریع شگفت‌انگیز 165 واتی نوبیا پشتیبانی خواهند کرد. به این ترتیب، این گوشی جایگزین ریلمی جی تی نئو 3 در صدر جدول گوشی‌های با بالاترین توان شارژ سریع قرار خواهد گرفت. Realme GT Neo 3 تا پیش از این با شارژ 150 واتی خود در صدر این جدول حضور داشت!

گوشی RedMagic 8 Pro چه زمانی به بازار خواهد آمد؟

ردمجیک 8 پرو با اسنپدراگون 8 نسل 2 و شارژر 165 واتی، تعریف تازه‌ای از گوشی گیمینگ است

در خصوص زمان رونمایی و عرضه ردمجیک 8 پرو هنوز اطلاعات در اختیارمان نیست. با این وجود می‌دانیم که RedMagic 7 Pro در تاریخ 28 فوریه 2022 و نسل قبل از آن، 6 Pro هم در ماه مارس 2021 رونمایی شدند. بنابراین با بررسی تاریخچه رونمایی از این سری گوشی‌ها می‌توان نتیجه گرفت که سه ماه اول سال 2023 می‌تواند زمان مناسبی برای رونمایی از این پرچمدار قدرتمند باشد.

سری گوشی‌های رد مجیک نوبیا پیش از این به خاطر ارائه طراحی‌های منحصربفرد و قابلیت‌های جذابی چون نورپردازی RGB و فن‌های خنک‌کننده مورد توجه بسیاری کاربران و گیمرهای موبایل قرار داشتند. بنابراین می‌توان انتظار داشت که نسل جدید این گوشی‌ها هم بتواند همچنان به ارائه قابلیت‌های فوق‌العاده و طراحی جالب توجه این سری ادامه دهد.

منبع :PhoneArena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید