نسل بعدی نمایشگرهای OLED سامسونگ شما را به جیمز باند تبدیل می‌کنند


نسل بعدی نمایشگرهای OLED سامسونگ شما را به جیمز باند تبدیل می‌کنند

نسل جدید نمایشگرهای OLED سامسونگ می‌تواند تشخیص چند اثر انگشت به صورت همزمان را امکان‌پذیر کند. این شما را به یک جیمز باند تبدیل می‌کند!سامسونگ به دنبال راهکارهایی برای افزایش امنیت ورود به گوشی از طریق حسگر اثر انگشت است. بر اساس مصاحبه اخیر یکی...

نسل جدید نمایشگرهای OLED سامسونگ می‌تواند تشخیص چند اثر انگشت به صورت همزمان را امکان‌پذیر کند. این شما را به یک جیمز باند تبدیل می‌کند!

سامسونگ به دنبال راهکارهایی برای افزایش امنیت ورود به گوشی از طریق حسگر اثر انگشت است. بر اساس مصاحبه اخیر یکی از افراد نزدیک به سامسونگ، این کمپانی می‌خواهد راهکاری را توسعه دهد که به دیوایس اجازه دهد به صورت همزمان چند اثر انگشت را با هم شناسایی کند.

Dieter May، مدیرعامل شرکت فرانسوی Isorg که روی توسعه حسگر اثر انگشت زیر صفحه گوشی‌های هوشمند متمرکز است، در مصاحبه اخیر خودش فاش کرده که سامسونگ مشغول کار روی نمایشگرهایی با حساسیت به چند حسگر اثر انگشت است. او می‌گوید سامسونگ می‌خواهد تا حد امکان ظرفیت پذیرش اثر انگشت روی نمایشگرهایش را بالاتر ببرد.

نسل بعدی نمایشگرهای OLED سامسونگ سه ماه پیش در نمایشگاه IMID 2022 معرفی شد. این نمایشگرها که “OLED 2.0” نام دارند، از یک راهکار اسکن اثر انگشت همه‌کاره برخوردارند که به دستگاه اجازه می‌دهد به صورت همزمان چنداثر انگشت را شناسایی کند.

سامسونگ ادعا می‌کند شناسایی سه اثر انگشت، ۲.۵ میلیارد بار امن‌تر از احراز هویت از طریق یک اثر انگشت است. علاوه بر توانایی تشخیص چند اثر انگشت، داشتن نمایشگری که عملکرد تکامل‌یافته‌تری در تشخیص دارد، بدان معناست که دیگر نیازی نیست کاربران نگران جایگاه قرار گرفتن انگشت خود روی صفحه برای احراز هویت باشند.

نسل بعدی نمایشگرهای OLED سامسونگ ناممکن را ممکن می‌کنند

گرچه تاریخ عرضه نسل جدید نمایشگرهای OLED سامسونگ به بازار اعلام نشده، اما Dieter May پیش‌بینی می‌کند که سامسونگ تا سال ۲۰۲۵ آماده این اتفاق خواهد شد. در همین حال خود شرکت Isorg هم روی پیشرفت فناوری خودش کار می‌کند (که فناوری متفاوتی از روش سامسونگ است) و تا سال ۲۰۲۳ آن را به تولید انبوه خواهد رساند. بسیاری از کمپانی‌ها از راهکارهای حسگر اثر انگشت شرکت Isorg روی گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کنند. حتی ممکن است اپل یکی از مشتریان نسل جدید اسکنر اثرانگشت چندگانه Isorg برای آیفون‌های بعدی که به حسگر زیر نمایشگر مجهز هستند باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر دیده‌نشده از لحضات اولیه آتش‌سوزی امام‌زاده ابراهیم شفت گیلان