مدت زمان بستری نوزادان کارکنان زن صنعت نفت افزایش یافت


مدت زمان بستری نوزادان کارکنان زن صنعت نفت افزایش یافت

به گزارش شانا، مطابق با بخشنامه شماره ۱۳۲۱۰۳ مورخ ۲۹ خردادماه ۱۳۹۸ اداره ‌کل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی، امکان ارائه خدمات رایگان به نوزادان کارکنان اناث تا زمان ترخیص از بیمارستان مهیا بود. پوشش بیمه‌ای پیش بینی شده در ماده (۴۴)...

به گزارش شانا، مطابق با بخشنامه شماره ۱۳۲۱۰۳ مورخ ۲۹ خردادماه ۱۳۹۸ اداره ‌کل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی، امکان ارائه خدمات رایگان به نوزادان کارکنان اناث تا زمان ترخیص از بیمارستان مهیا بود.

پوشش بیمه‌ای پیش بینی شده در ماده (۴۴) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب ۱۹ آبان‌ماه ۱۴۰۰ نیز ناظر بر زنان باردار، مادران در طول دوره شیردهی و کودکان تا پایان پنج سال که فاقد پوشش بیمه‌ای هستند، است.

براساس موارد یادشده و پیرو مشکلات عملی به وجود آمده برای برخی نوزدان ترخیص‌شده بانوان شاغل در صنعت نفت و درخواست‌های واصله، افزایش پوشش بیمه نوزادان در دستور کار امور زنان و خانواده قرار گرفت و سرانجام با مکاتبات انجام‌شده و پیگیری‌ها از سوی مشاور وزیر در امور زنان و خانواده وزارت نفت و اهتمام مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان، افزایش مدت زمان بستری نوزادان کارکنان اناث در هفتاد و هشتمین نشست شورایعالی تخصصی سازمان بهداشت و درمان طرح شد و مدت زمان بستری نوزادان کارکنان اناث به مدت تعریف‌شده برای دوره نوزادی و تا ۳۰ روز افزایش یافت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سپیدواره 3