استقلال بهترین نمایش خود را مقابل نساجی ارائه داد


استقلال بهترین نمایش خود را مقابل نساجی ارائه داد

پیشکسوت آبی پوشان گفت: بهترین عملکرد استقلال در این فصل را مقابل نساجی در سوپرجام دیدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر چهارشنبه گذشته در کرمان به مصاف قهرمان جام حذفی، نساجی رفت و با یک گل این تیم را شکست داد تا فاتح سوپرجام ۱۴۰۱-۱۴۰۰ شود.

افشین حاجی پور پیشکسوت آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص این بازی اظهار داشت: هرچه از ابتدای لیگ گذشت نوسان استقلال کمتر شد و روند این تیم به یک ثبات نسبی رسید و حضور در سوپرجام را می توان بهترین نمایش آنها از ابتدای فصل دانست.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: نساجی حرف خاصی برای گفتن مقابل استقلال نداشت و این بیشتر از آنکه به ضعف آنها بازگردد، از نمایش خوب و مقتدرانه استقلال نشات می‌گرفت. اگر بخت با آبی پوشان یار بود حتماً تعداد گل های زده شان به مراتب بیشتر از یک گل بود.

حاجی پور خاطر نشان ساخت: حالا که ساختار دفاعی استقلال با تدبیر ساپینتو به استحکام لازم رسیده و مثل فصل گذشته دروازه این تیم خیلی کم و سخت تهدید و باز می‌شود، بهترین فرصت برای سرمربی آبی پوشان فراهم است تا به ترمیم ساختار تهاجمی تیمش اقدام نماید.

وی افزود: استقلال مهره‌های تهاجمی خوب و مکفی دارد و می‌تواند با ترکیب‌های مختلف تهاجمی در هر بازی ظاهر شود. اما به نظر می‌رسد استفاده از قایدی و محبی در گوش‌های چپ و راست و استفاده از یک مهاجم نوک تخصصی بهترین فرمول باشد.

کارشناس فوتبال با اشاره به بازگشت مطهری به اوج و گل حساسی که برای آبی پوشان در کرمان به ثمر رساند گفت: بخش مهمی از فوتبال روحیه است. وقتی روحیه و اعتماد به نفس را از یک بازیکن بگیرید او به سختی می‌تواند قابلیت‌های خودش را نشان دهد و برعکس این قضیه هم صدق می کند. یعنی کافی است به یک بازیکن انگیزه و روحیه بدهید تا اعتماد به نفسش بالا برود و آنگاه خواهید دید که این بازیکن چگونه در بزنگاها به داد تیمش می رسد. ارسلان مطهری هم یکی از همین نمونه‌ها بود. او مترصد یک فرصت بود تا بار دیگر خودش را ثابت کرده و نشان دهد همچنان می‌تواند مهره گمشده استقلال در خط حمله باشد.

استقلال بهترین نمایش خود را مقابل نساجی ارائه داد


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج