دشمنان در اغتشاشات به دنبال جدا کردن برخی افراد از بدنه ملت بودند


دشمنان در اغتشاشات به دنبال جدا کردن برخی افراد از بدنه ملت بودند

بجنورد- امام جمعه بجنورد گفت: دشمنان در اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر به دنبال جدا کردن برخی از بدنه ملت بودند و چند هنرمند و ورزشکار معدود نیز دشمن را در اجرای این توطئه‌ها همراهی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: ملت ما آنقدر مسئولیت پذیر هستند که در همه جا خودشان به میدان می‌آیند؛ چرا که ریشه در قرآن، اسلام، عاشورا، اربعین، غیرت و شجاعت دارند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه مردم ایران، نظام فاسد پهلوی را به سختی ساقط کردند و جنگ هشت ساله را پشت سر گذاشتند، گفت: ملتی که به شهدای خود افتخار می‌کند هیچگاه از مسیر خود باز نمی‌گردد.

وی ملت ایران را ملت شهادت و امام حسین دانست و گفت: همه دیدیم که ملت ما در عاشورا و محرم چه کردند؛ همچنین تاکنون تمام فتنه‌های داخلی را خنثی کرده و همیشه در دفاع از نظام شأن علیه استکبار به پا خاسته اند و از دین، نظام و قرآن دفاع کرده اند.

حجت الاسلام نوری بیان داشت: دشمنان در اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر به دنبال جدا کردن برخی از بدنه ملت است و چند هنرمند و ورزشکار معدود نیز دشمن را در اجرای این توطئه‌ها همراهی کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: ورزشکار و هنرمند ایرانی همواره در کنار مردم است و هنرمند ولایی و ورزشکاری که مدال خود را به خانواده شهید هدیه می‌کند با این حرکات نقشه‌های دشمن را برملا می‌کند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبر مبنی بر اینکه ملت ایران، قوی است گفت: مردم همواره در برابر دشمنان سینه سپر می‌کنند و به میدان می آیند تا فتنه را نابود کنند.

وی با بیان اینکه اغتشاشگران جزو ملت ایران نیستند، بیان کرد: افرادی که قرآن، مسجد و پرچم ایران را آتش می‌زنند و به مقدسات دین اسلام توهین می‌کنند، جزو ملت ایران نیستند.

حجت الاسلام نوری در انتها گفت: پرچم ایران هویت مردم کشور است و همه ما به آن افتخار می‌کنیم و باید به وحدت مردم و ملت در کشور توجه بیشتری داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022