نظام اسلامی در برابر فتنه سکوت نمی کند


نظام اسلامی در برابر فتنه سکوت نمی کند

اردستان-امام جمعه موقت اردستان گفت:نظام اسلامی در برابر فتنه و فتنه گران سکوت نمی کند و قطعا خون شهدای امنیت هدر نخواهد رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام منصور صابری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اردستان، اظهار داشت: پیامبر (ص) و یارانش با مؤمنان رفتار حسنه داشتند اما در تقابل با کفار و منافقان از حق کوتاه نمی‌آمدند و مهربانی پیامبر تا جایی هست که حقوق مردم پایمال نشود و اسلام به خطر نیافتد.

وی افزود: ما نیز باید در زمان فعلی در برابر کسانی که علیه نظام اسلامی و عقاید شیعیان تخریب و تحقیر می‌کنندکنند نباید کوتاه بیاییم، در این اتفاقات اخیر در کشور نیز به فرموده رهبر انقلاب حکم همه افراد دستگیر شده یکسان نیست و دستگاه قضائی قطعاً با عدالت رسیدگی خواهد کرد.

امام جمعه موقت اردستان ادامه داد: کسانی که در این جریانات فریب خورده و تحت تأثیر تبلیغات روانی رسانه‌های معاند قرار گرفتند حکم‌شان با افرادی که نیروی انتظامی را آتش زده و به اموال عمومی آسیب می‌زدند یکسان نیست.

حجت الاسلام صابری یادآور شد: کسی که به اموال عمومی آسیب می‌زند و چادر از سر زن محجبه می‌کشد جاهل نیست بلکه نسبت به نظام اسلامی کینه دارد و با او باید برخورد شود.

وی بیان کرد: لازم است تشکر ویژه ای از نیروی‌های امنیتی، نظامی و بسیج در این ایام داشته باشیم که با مقاومت ایستادگی کردند و معلوم نبود اگر تدابیر آنها نبود چه اتفاقاتی در کشور رخ می‌داد، اگر تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی نبود امنیت ما به هم می‌خورد.

امام جمعه موقت اردستان خاطرنشان کرد: این فتنه‌ها از آن فتنه‌هایی است که عواقب آن دامن فتنه گران را خواهد گرفت و نظام اسلامی در برابر این فتنه‌ها سکوت نخواهد کرد و قطعاً خون شهدای امنیت در ایام هدر نخواهد رفت و باعث قدرتمندتر شدن درخت تنومند انقلاب اسلامی خواهد شد.

حجت الاسلام صابری تصریح کرد: از نیروی انتظامی و قوه قضائیه خواهش می‌کنیم نسبت به حفظ امنیت مردم، اموال و ناموس مردم در برابر هیچ احدی کوتاه نیایند، برخورد قاطع و با عدالت داشته باشند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: سخنان رهبری بسیار راهگشا بوده و در عرصه‌های مختلف و سیاست‌های کلی نظام بسیار مهم و دارای نکات کلیدی بوده است.

امام جمعه موقت اردستان ادامه داد: مقام معظم رهبری در خصوص اتفاقات اخیر در کشور فرمودند حرکت‌های ناشیانه دشمن در این ایام در مقابل پیشرفت‌ها و حرکت‌های ابتکاری ملت ایران نشانه کوتاه آمدن و ضعف دشمنان در برابر ایران است.

حجت الاسلام صابری با اشاره به سخن رهبری خطاب به مسئولان، تاکید کرد: مسئولان به خاطر این اتفاقات از وظایف و مسئولیت‌های اصلی خود که خدمت به مردم و انجام وظایف به نحو احسن است، غافل نشوند و به وظایف خود عمل کنند.

وی در گلایه‌ای از نهادهای آموزشی و آموزش و پرورش گفت: در طی این دو سال که به خاطر کرونا دانش آموزان ما در فضای مجازی رها شدند، هیچ مدیریت و تدبیری برای فضای مجازی ما اندیشیده نشد.

امام جمعه موقت اردستان یادآور شد: بارها مقام معظم رهبری نسبت به خطرات فضای مجازی هشدار دادند اما کسی توجه نکرد و دشمن در این ایام بذری را در فضای مجازی کاشت و در این فتنه‌ها آن را برداشت می‌کند.

حجت الاسلام صابری تصریح کرد: نسلی که دشمن در مقابل انقلاب اسلامی قرار داده جوانان و نوجوانان هستند که در دوران کرونا در فضای مجازی رها بوده و دشمنان بر روی ذهن دانش آموزان تا توانستند برنامه‌ریزی کردند.

وی تاکید کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری جهاد تبیین یک واجب و فریضه است، مسئولان در این امر وظیفه بزرگی دارند و هر یک از آنان باید در حیطه اختیارات و وظیفه خود خدماتی که ارائه می‌دهند را برای مردم بیان کرده و از فضای مجازی استفاده کنند.

امام جمعه موقت اردستان با اشاره به وجود عقبه دینی و ریشه اسلام در این شهرستان، خاطرنشان کرد: از مردم شهرستان خواهش می‌کنیم صف خود را از اغتشاشگران، معاندین و مخالفان جدا کنند.

صابری تصریح کرد: مردم خود را درگیر حواشی نکنند و اجازه دهند که نیروهای امنیتی به وظایف خودشان عمل کنند؛ این که از یک آشوب‌گر و مخل امنیت حمایت شود در شأن و منزلت مردم اردستان نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید