معرفی و اثبات بانوان توانمند ایرانی در مجمع اتحادیه بین‌المجالس


معرفی و اثبات بانوان توانمند ایرانی در مجمع اتحادیه بین‌المجالس

اصفهان- عضو هیات رییسه مجمع زنانipu با حضور در ۱۴۵ نشست مجمع اتحادیه بین‌المجالس جهانی به موضوع زنان توانمند ایرانی و عوامل محدودیت‌ساز بین‌المللی پرداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که مزدوران رسانه‌ای آمریکا و سعودی ۲۴ ساعته از محدودیت زنان در ایران و عدم رشد و سرخوردگی آنان صحبت می‌کنند؛ الهام آزاد نماینده زنان آسیا_اقیانوسیه و عضو هیأت رئیسه مجمع زنان اتحادیه بین‌المجالس جهانی در این مجمع حضور پیدا کرده است تا نشان دهد که زن ایرانی با قوانین و ارزش‌های اسلامی در دل نظام جمهوری اسلامی قادر به رشد و فعالیت و حضور در مجامع بین‌المللی است. آزاد در یکی از شهرستان‌های محروم و دور دست ایران و در قلب کویر مرکزی ایران متولد شده و اکنون نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی ایران است.

وی به همراه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صدر هیأت پارلمانی به ریاست مجتبی رضاخواه و با همراهی آقایان احمد نادری، عباس گلرو، غلامرضا نوری قزلجه با هدف شرکت در یکصد و چهل و پنجمین مجمع اتحادیه بین المجالس جهانی(IPU)که در شهر کیگالی کشور روآندا حضور یافتند.

معرفی و اثبات بانوان توانمند ایرانی در مجمع اتحادیه بین‌المجالس

عضو هیات رئیسه مجمع زنانipu درباره این نشست بین‌المللی که هم اکنون در حال برگزاری است، گفت: با توجه به تمرکز این اجلاسیه بر موضوع زنان و مهاجرت ، تلاش ما در اینگونه سمینارهای بین‌المللی به طور کلی در راستای دو هدف عمده شکل می‌گیرد.

وی ادامه داد: معرفی بانوان ایرانی به عنوان زنانی توانمند با استعدادهای بسیار در زمینه‌های مختلف و با آمادگی فعالیت هرچه بیشتر در سطوح ملی و بین‌المللی یکی از این اهداف است.

آزاد با اشاره به هدف دوم تاکید کرد: آگاهی دادن درباره عوامل بین‌المللی محدودیت‌ساز از جمله انواع تحریم‌ها برای زنان ایرانی و مطالبه جدی برای رفع این موانع برای شکوفایی این استعدادها در رأس سخنان مطرح شده واقع شد.
این عضو شورای مرکزی IPU در خصوص دیگر مباحث مطرح شده گفت: راهکارهایی برای حمایت از زنان مهاجر و پناه‌جو و خانواده‌های آنها و رفع موانع شرکت فعال‌تر درعرصه‌های مختلف در جامعه ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

معرفی و اثبات بانوان توانمند ایرانی در مجمع اتحادیه بین‌المجالس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دستگیری عامل ضرب و شتم شهروندان در اتوبوس