مقاومت و وحدت راهبرد اصلی جمهوری اسلامی اسلامی است


مقاومت و وحدت راهبرد اصلی جمهوری اسلامی اسلامی است

ارومیه -امام جمعه موقت ارومیه گفت: دو راهبرد مقاومت و وحدت دو اصل اساسی پیامبر اسلام (ص) بود و امروز جمهوری اسلامی برای مقابله با دشمنان بر مبنای این اصول حرکت می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حیدری زاد ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه با تبریک خجسته سالروز میلاد پیامبر (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: مسلمانان به داشتن چنین پیامبری افتخار می‌کنند و همه باید تلاش کنند ادامه دهنده راه ایشان باشند.

وی با اشاره به برگزاری کنفرانس وحدت اسلامی در تهران گفت: هفته وحدت و بیان این موضوع از ابتکارات مهم امام خمینی (ره) بود که موجب تقریب ادیان و مذاهب و قومیت‌های مختلف می‌شود.

امام جمعه موقت ارومیه در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به اهمیت مدیریت فضای مجازی تصریح کرد: ارتقا سواد رسانه‌ای در جامعه و افزایش قدرت تحلیل افراد مختلف باید از طریق توسعه فضای آموزشی مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام حیدری زاد تاکید کرد: دشمنان در صدد جلوگیری از حرکت رو به جلوی مسئولان برای توسعه پایدار کشور هستند که باید هوشیار و آگاه بود.

خطیب نماز جمعه ارومیه در ادامه بر لزوم حمایت از قشرهای ضعیف جامعه تاکید و تصریح کرد: دولتمردان باید در زمینه بهبود معیشت مردم، تدابیر لازم را اندیشیده و اقدامات حمایتی از نیازمندان را تقویت کنند.

وی از رعایت نشدن اخلاق و پایمال شدن حقوق مردم در کشورهای دنیا به عنوان یکی از مشکلات بشریت نام برد و اضافه کرد: پیروی از آموزه‌های پیامبر بزرگ اسلام (ص) و دین مبین اسلام، راهکار غلبه بر زیاده خواهی و بی اخلاقی استکبارگران است.

وی نقش رسانه را در دنیای امروز بسیار مؤثر عنوان کرد و ادامه داد: دشمنان با درک این ظرفیت، از آن در قالب جنگ نرم بیشترین استفاده را می‌برند.

امام جمعه موقت ارومیه تاکید کرد: باید فضای مجازی به صورت عالمانه و مدبرانه مدیریت شود و همچنین شبکه ملی اطلاعات و سایبری در کشور حاکم شود.

حجت الاسلام حیدری زاد با تاکید بر ارتقای سواد رسانه‌ای مردم در دنیای امروز گفت: در برابر جنگ نرم دشمنان باید مهارت تحلیل و نقد رسانه‌ای در پیام رسان ها و فضای مجازی بهبود یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا